Skip to main content
19 October 2023 05:47

Η Westnet διευρύνει το προϊοντολόγιο της

Η Westnet, πάροχος τεχνολογικών λύσεων με διευρυμένο αποτύπωμα στον χώρο του εμπορίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Jabra στην κατηγορία Professional Audio & Video Conferencing Solutions.

Η σειρά της Jabra που θα διατίθεται από τη Westnet στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου περιλαμβάνει προϊόντα, όπως τα ακουστικά Evolve και Evolve2, που είναι ιδανικά για ευέλικτη και υβριδική εργασία, τη σειρά ακουστικών Engage, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες εργασίας των τηλεφωνικών κέντρων, τα δημοφιλή ηχεία Speak και Speak2, καθώς και τη σειρά video conferencing Jabra PanaCast 50 που καλύπτουν τις απαιτήσεις αιθουσών συσκέψεων μικρού και μεσαίου μεγέθους παρέχοντας ευέλικτες επιλογές για εξαιρετική εμπειρία συνεργασίας.

«Η άνοδος της υβριδικής εργασίας συνεχίζει να οδηγεί τη ζήτηση για επαγγελματικές λύσεις συνεργασίας. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνά μας – Jabra Hybrid Ways of Working Global Report 2023 – σχεδόν το 60% όλων των εργαζομένων στον τομέα της εκπαίδευσης εργάζονται είτε εντελώς εξ αποστάσεως είτε υβριδικά, ενώ το 62% όλων των συναντήσεων πραγματοποιούνται σε αίθουσες συσκέψεων, με περίπου τις μισές από αυτές να περιλαμβάνουν διαδικτυακούς συμμετέχοντες, εξηγεί ο Nicolas Bliaux, Vice President and Managing Director of Jabra Enterprise Solutions, East EMEAR. «Η συνεργασία με τη Westnet θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας στην περιοχή και να ανταποκριθούμε ακόμα καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας».

Από την πλευρά της Westnet, η Μαρία Ελευθερίου, Technology BU Director, ανέφερε: «Καλωσορίζουμε την Jabra στο δίκτυο συνεργατών της Westnet, ένα καινοτόμο και αξιόπιστο brand με ισχυρό αποτύπωμα παγκοσμίως στον χώρο της τεχνολογίας. Μέσω αυτής της νέας, δυναμικής συνεργασίας, θα έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε προηγμένες λύσεις στους πελάτες μας που ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες της επιχείρησής τους, και οι οποίες αναβαθμίζουν σημαντικά την εμπειρία εργασίας και επαγγελματικών συναντήσεων για τον τελικό χρήστη».

Τεύχος 374

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ