Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

1 February 2022 07:50

Ψηφιακός τουρισμός από τη SingularLogic για τον Δήμο Αμαρίου

Ο Δήμος Αμαρίου της Περιφέρειας Κρήτης μετά από διαγωνισμό ανέθεσε στη SingularLogic – μέλος του Ομίλου Space Hellas – το έργο «Ψηφιακές διαδρομές στο Αμάρι». Η SingularLogic έχει πολυετή εμπειρία στην παροχή ευέλικτων λύσεων και υπηρεσιών ψηφιακού μετασχηματισμού σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, και με το έργο αυτό στόχος είναι η τοπική αειφόρος ανάπτυξη του Αμαρίου και η δημιουργία επιπρόσθετων κινήτρων για την αύξηση της τουριστικής επισκεψιμότητας, μέσω καινοτόμων ψηφιακών συστημάτων, που αναδεικνύουν την περιοχή, ενισχύουν τη διάδραση με τα αξιοθέατά της και παρέχουν αναβαθμισμένες υπηρεσίες στον επισκέπτη. Παράλληλα, ο Δήμος φιλοδοξεί για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Πιο συγκεκριμένα, το «έξυπνο» αυτό έργο περιλαμβάνει μία native mobile εφαρμογή για τη βιωματική περιήγηση των επισκεπτών, που παρέχει πληροφορίες ιστορικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος στο κάθε σημείο που βρίσκεται ο επισκέπτης, μέσω beacon & QR codes, δημιουργώντας ένα «ζωντανό» ηλεκτρονικό Μουσείο Φύσης. Επιπλέον, με τη χρήση της κινητής συσκευής του και με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), ο κάθε επισκέπτης θα μπορεί να περιηγείται και να ενημερώνεται στα σημεία φυσιολατρικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος, σε τρεις διαφορετικές γλώσσες. Επιπλέον, θα αναπτυχθεί διαδραστική εκπαιδευτική εφαρμογή σε οθόνη αφής παιγνιώδους μάθησης (playful learning), η οποία θα προσελκύσει μαθητικό και πανεπιστημιακό πληθυσμό Ελλάδας και του εξωτερικού, αλλά και για επισκέπτες τρίτης ηλικίας.

Το υφιστάμενο τουριστικό website του (www.amariguide.gr), θα εμπλουτιστεί κι αυτό με νέο υλικό, όπως φωτογραφίες, drone videos κ.ά., καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την αναβαθμισμένη εμπειρία των επισκεπτών, τόσο σε ψηφιακό όσο και σε πραγματικό επίπεδο. Το έργο θα διαφημιστεί ιδιαιτέρως για να αποτελέσει πρότυπο και πηγή έμπνευσης τόσο για την τοπική, όσο και για τη διεθνή τουριστική αγορά.

Τεύχος 1

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ