Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

3 October 2023 05:58

Life’s Good: Νέο βίντεο για τη φιλοσοφία της LG Electronics

Η LG Electronics ανέδειξε το μήνυμα Life’s Good παρουσιάζοντας ένα νέο βίντεο που επικοινωνεί με όμορφο τρόπο το πραγματικό νόημα της φιλοσοφίας της LG και το ισχυρό μήνυμα της εταιρείας για τη σημασία της αισιοδοξίας.

Όπως ανέφερε η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση, η καμπάνια Life’s Good, που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2023, έχει ως στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με αισιοδοξία σε δύσκολους καιρούς, καθώς και να αναδείξει τη διαχρονική φύση της φιλοσοφίας και των αξιών της LG, τις οποίες η εταιρεία διατηρεί σταθερά σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της.

Το βίντεο της LG επιμελήθηκε ομάδα έμπειρων δημιουργών με επικεφαλής τον βραβευμένο με Emmy σκηνοθέτη Nicolai Fuglsig, του οποίου η απλή, γοητευτική αφήγηση δείχνει τόσο δυναμικά τι μπορεί να συμβεί όταν κάποιος επιλέγει να βαδίσει στο μονοπάτι της αισιοδοξίας.

«Η LG ήρθε σε μένα με την ιδέα να μοιραστεί το νόημα της φιλοσοφίας της, Life’s Good, μέσα από το πρίσμα της επιλογής της αισιοδοξίας και αμέσως με τράβηξε το εγχείρημα», δήλωσε ο κος Nicolai Fuglsig.

«Το Life’s Good αντιπροσωπεύει τη σταθερή δέσμευσή μας να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη μέσω της καινοτομίας», δήλωσε ο κος Jeongseok (JS) Lee, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Global Marketing Center της LG. «Σύμφωνα με το μελλοντικό μας όραμα να γίνουμε μια εταιρεία Smart Life Solutions, θα επικοινωνούμε με διάφορους πελάτες σε κάθε σημείο επαφής με πιο δυναμικό και νεανικό τρόπο».

«Με την παγκόσμια καμπάνια μας, στοχεύουμε να μεταδώσουμε το μήνυμά μας, Life’s Good, εμπνέοντας και ενθαρρύνοντας τους πελάτες να αντιμετωπίσουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση», δήλωσε η κα Kim Hyo-eun, Αντιπρόεδρος του Global Marketing Center της LG. «Ελπίζουμε ότι το βίντεο του brand μας μπορεί να εμψυχώσει τους πελάτες και να δημιουργήσει ουσιαστική επιρροή στη ζωή τους».

Καθώς η LG μετασχηματίζεται, αλλάζει τον τρόπο που επικοινωνεί με τους πελάτες και τα στελέχη της μέσω της πρόσφατης ανανέωσης του brand της, διασφαλίζοντας ότι οι αξίες και η φιλοσοφία του Life’s Good αποδίδονται σε κάθε σημείο επαφής σε όλη την εμπειρία του χρήστη. Μέχρι στιγμής, η καμπάνια έχει κοσμήσει μερικά από τα πιο εμβληματικά σημεία σε διάφορες πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως το Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και τη Σεούλ.

Τεύχος 362

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ