Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Σημαντικό βήμα για την ενσωμάτωση της AI στη ναυτιλία
Το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries παρέδωσε το πρώτο πλοίο στον κόσμο το οποίο είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα αυτοματισμού στην κυρία μηχανή βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη.
Το πλοίο είναι ένα φορτηγό μεταφοράς χύδην φορτίου 180.000 τόνων που κινείται με LNG και παραδόθηκε στην H-Line.
Το σύστημα αυτοματισμού της μηχανής, που αναπτύχθηκε από την HD Korea Shipbuilding & Marine Engineering, περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη λύση διάγνωσης κατάστασης (HiCBM) και ολοκληρωμένη λύση ελέγχου ασφάλειας (HiCAMS). Τα συστήματα συνεργάζονται για τη διάγνωση της κατάστασης του εξοπλισμού της κυρίας μηχανής σε πραγματικό χρόνο και αναγνωρίζουν αυτόματα καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως μια πυρκαγιά.
Το HiCBM χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την παρακολούθηση και τη διαχείριση του βασικού εξοπλισμού του πλοίου σε πραγματικό χρόνο, όπως οι κύριοι κινητήρες και η παραγωγή ενέργειας, οι συμπιεστές και οι αντλίες. Το HiCAMS χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να ανιχνεύει και να αναλύει συμβάντα που σχετίζονται με την ασφάλεια σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.
Η Hyundai Samho Heavy Industries είπε ότι τα δύο συστήματα μπορούν να εφαρμοστούν σε νεότευκτα αλλά και παλιά πλοία.
Η ασφάλεια και η αξιοπιστία των δύο συστημάτων ελέγχθηκαν από τον νηογνώμονα American Bureau of Shipping (ABS) κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών πέρυσι τον Σεπτέμβριο.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, το πλοίο μεταφοράς LNG Prism Courage απέπλευσε από το Freeport του Τέξας με προορισμό τον τερματικό σταθμό LNG Boryeong στη Νότια Κορέα, μέσω της Διώρυγας του Παναμά, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία HiNAS 2.0 της Avikus, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτιστοποίηση της διαδρομής και της ταχύτητας, καθώς και για την αποφυγή συγκρούσεων. Το ταξίδι διάρκειας 33 ημερών κάλυψε περίπου 10.800 ναυτικά μίλια, εκ των οποίων τα μισά έγιναν αυτόνομα.