Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Προς ανάθεση η έκδοση κάρτας πολιτισμού
Της Αφροδίτης Μπαλίδου
Το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας & Έρευνας (ΕΔΥΤΕ) διακηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό άνω των ορίων για τη σύναψη σύμβασης με τίτλο: Ανάπτυξη και έκδοση της κάρτας δωρεάν εισόδου για τις μονογονεϊκές οικογένειες, τις τρίτεκνες/πολύτεκνες οικογένειες, τους υπαλλήλους του Υπουργείου Πολιτισμού και του Ο.Δ.Α.Π., τους εκπαιδευτικούς κ.ά., μέσω του GOV.gr.
Η έκδοση και η διαχείριση της κάρτας πολιτισμού θα πραγματοποιείται από Κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα (ΚΠΣ) που θα αναπτύξει για αυτόν το σκοπό ο ανάδοχος. Οι κύριες λειτουργίες και δυνατότητες αυτού του ΚΠΣ θα πρέπει να είναι οι εξής:
• Έλεγχος εισόδου στην υπηρεσία μέσω κωδικών ΓΓΠΣΨΔ.
• Ηλεκτρονική αίτηση για έκδοση νέας κάρτας από το δικαιούχο (σε μορφή pdf και σε μορφή wallet του gov.gr).
• Ηλεκτρονική έγκριση ή απόρριψη της αίτησης του δικαιούχου μετά από άντληση και έλεγχο των στοιχείων μέσω webservices.
• Διαχείριση της έκδοσης της κάρτας σε μορφή pdf και σε μορφή wallet του gov.gr.
• Διαχείριση ακύρωσης κάρτας (π.χ. λήξη κάρτας).
• Διαχείριση επανέκδοσης κάρτας για οποιονδήποτε λόγο.
• Υποστήριξη όλων των κατηγοριών των δικαιούχων με ανάλογες παραμέτρους.
• Χρήση της υπηρεσίας τόσο από browser υπολογιστή όσο και από mobile συσκευές και tablets.
Αντικείμενο της σύμβασης αποτελεί η ανάπτυξη από τον ανάδοχο της εφαρμογής που θα χρησιμοποιεί η ομάδα αρωγής χρηστών, η οποία θα προσφέρει τουλάχιστον τις εξής λειτουργικότητες:
• Δημιουργία και διαχείριση νέων χρηστών της ομάδας αρωγής χρηστών.
• Καταγραφή των στοιχείων του καλούντος.
• Εξειδικευμένες φόρμες καταγραφής και διαχείρισης κάθε ερωτήματος ανάλογα με την κατηγορία του καλούντος.
• Κατάταξη των ερωτημάτων σε θεματικές κατηγορίες (εξειδικευμένες ανάλογα με την κατηγορία του καλούντος).
• Παρακολούθηση της ροής εξυπηρέτησης των ερωτημάτων των χρηστών («σε εκκρεμότητα», «έχει απαντηθεί», «χρειάζεται συνεργασία με τον φορέα διαχείρισης», κ.ο.κ.).
• Καταγραφή όλων των ενεργειών που εκτελεί κάθε χειριστής της εφαρμογής της ομάδας αρωγής χρηστών.
• Αναζήτηση ενεργειών που έχουν καταχωρηθεί στην ομάδα αρωγής χρηστών με βάση σύνθετα κριτήρια (ποιος χειριστής απαντά στο ερώτημα, ποιος χρήστης υπέβαλε το ερώτημα, φάση εξυπηρέτησης του ερωτήματος, κ.ο.κ.).
• Δυνατότητα επίλυσης ερωτημάτων σχετικά με τις νέες υπηρεσίες (ηλεκτρονικό εισιτήριο, διαλειτουργικότητα, κ.λπ.).
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) ανέρχεται στο ποσό των 434.000 ευρώ (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 350.000 ευρώ + ΦΠΑ 84.000 ευρώ) και καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών ορίζεται η Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 13:00.