Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
HP: Η κλιματική κρίση επηρεάζει τους καταναλωτών
Η HP ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την Morning Consult και αποκαλύπτει τις επιλογές, τις οποίες κάνουν πολλοί γονείς λόγω της κλιματικής αλλαγής, από καθημερινές αποφάσεις μέχρι τον μακροπρόθεσμο οικογενειακό προγραμματισμό.
Η έρευνα μεταξύ γονέων στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι το 91% των γονέων ανησυχεί για την κλιματική κρίση, γεγονός που οδηγεί σε αλλαγές που αναδιαμορφώνουν τη ζωή και τις αγοραστικές τους συνήθειες. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) δηλώνουν ότι έχει επηρεαστεί η απόφασή τους για την απόκτηση περισσότερων παιδιών. Το 43% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν επανεξετάσει το ενδεχόμενο να εργαστούν σε μια εταιρεία με βάση τη δέσμευσή της για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι πολλοί γονείς προτιμούν εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Σχεδόν τα δύο τρίτα των γονέων (64%) προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% δηλώνει ότι οι βιώσιμες πρακτικές των εταιρειών παίζουν μεγάλο ρόλο στις αγοραστικές τους συνήθειες. Αυτό συμβαίνει παρά τα ευρήματα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (84%) αναγνωρίζει ότι το κόστος ζωής αυξάνεται και περισσότεροι από τους μισούς (57%) πιστεύουν ότι η συμμετοχή σε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον απαιτεί πολύ χρόνο.
Ενώ οι γονείς αναλαμβάνουν προσωπική δράση, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι βασικοί παράγοντες του εταιρικού κόσμου πρέπει επίσης να δράσουν. Οι περισσότεροι γονείς (51%) πιστεύουν ότι οι εταιρείες έχουν «μεγάλη» ευθύνη στο να λογοδοτήσουν για τη δράση τους για το κλίμα, σε αντίθεση με τους καταναλωτές (36%).