Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Αλλαγή του τρόπου αγορών από την Google
Της Αφροδίτης Μπαλίδου
Η Google ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία εικονικής δοκιμής που χρησιμοποιεί τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, την ίδια τεχνολογία που στηρίζει μια νέα γενιά chatbots και εργαλείων δημιουργίας εικόνων, για να δείχνει ρούχα σε μια μεγάλη ποικιλία σωματότυπων. Με αυτό το εργαλείο στοχεύει στο να διευκολύνει τους διαδικτυακούς αγοραστές να γνωρίζουν πώς θα τους φαίνονται τα ρούχα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Με τη λειτουργία αυτή, οι αγοραστές μπορούν να δουν πώς ένα ρούχο θα διπλώνει, θα προσκολλάται, θα τεντώνεται ή θα σχηματίζει ζάρες και σκιές σε ένα σύνολο μοντέλων σε διάφορες πόζες, σύμφωνα με την εταιρεία. Η Google λανσάρει επίσης μια λειτουργία που βοηθά τους χρήστες να βρουν παρόμοια κομμάτια ρούχων σε διαφορετικά χρώματα, μοτίβα ή στυλ, από εμπόρους σε όλο το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο οπτικής αντιστοίχισης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη.
Η Google δήλωσε ότι ανέπτυξε την εικονική δυνατότητα δοκιμής χρησιμοποιώντας πολλά ζεύγη εικόνων από περισσότερα από 80 μοντέλα που στέκονται μπροστά και πλάγια, από τα μεγέθη XS έως XL, και με διαφορετικούς τόνους δέρματος, σωματότυπους και καταγωγή. Στη συνέχεια, το εργαλείο έμαθε να ταιριάζει μέσω τεχνητής νοημοσύνης με το σχήμα ορισμένων πουκαμίσων σε αυτές τις θέσεις για να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες του ατόμου από όλες τις γωνίες.
Η λειτουργία θα ξεκινήσει αρχικά με γυναικείες μπλούζες από μάρκες, όπως οι Anthropology, Loft, H&M και Everlane. Η Google δήλωσε ότι στο μέλλον θα επεκταθεί και σε ανδρικά πουκάμισα. Η εταιρεία υποσχέθηκε, τέλος, ότι το εργαλείο θα γίνει πιο ακριβές με την πάροδο του χρόνου.