Skip to main content
29 May 2023 06:43

H Prada στηρίζεται σε λύσεις της Oracle 

Η Oracle ανακοίνωσε την επιτυχή υλοποίηση των Retail cloud-based εφαρμογών της στον όμιλο Prada. Το γνωστό brand συνεργάζεται από καιρό με την Oracle με στόχο να συνδυάσει τις φυσικές προσφορές στα καταστήματα με τις ψηφιακές προσφορές του, να γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες του και να αξιοποιήσει τα διαθέσιμα δεδομένα, ούτως ώστε να προσφέρει στους πελάτες μια αναβαθμισμένη καταναλωτική εμπειρία.  

Μέσω των λύσεων Oracle Retail Xstore PointofService (POS) και Oracle Retail Customer Engagement Cloud Service, ο όμιλος Prada μπορεί να συλλέγει τις προτιμήσεις και τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Τα δεδομένα αυτά μπορούν στη συνέχεια να αναλυθούν και να μετατραπούν σε στρατηγικές ενέργειες με στόχο την αύξηση της πιστότητας των πελάτων. 

«Ένας παγκόσμιος όμιλος, όπως ο όμιλος Prada, αφιερώνει χρόνο για να κατανοήσει τα δεδομένα γύρω από τους πελάτες του, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών, της συμπεριφοράς και της αγοραστικής συνήθειάς τους», δήλωσε ο Mike Webster, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Retail της Oracle. «Ο συνδυασμός του προγραμματισμού και των αναλυτικών δεδομένων με τεχνολογίες που αφορούν στην βελτίωση της εμπειρίας των πελάτων, δίνουν τη δυνατότητα στον έμπορο λιανικής να μπορεί να προβλέπει, να εξατομικεύει και να παραδίδει ανάλογα με τη στρατηγική που υπόσχεται το κάθε brand. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε την επιτυχημένη ανάπτυξη των λύσεων σχεδιασμού και πρόβλεψης λιανικής πώλησης που βασίζονται σε cloud υπηρεσίες, οι οποίες είναι εμπλουτισμένες με λειτουργικότητες τεχνητής νοημοσύνης και είναι ενσωματωμένες με τις omnichannel λύσεις στον όμιλο Prada», συμπλήρωσε. 

Υπενθυμίζεται, πως λίγο καιρό πριν ο όμιλος Prada Group υλοποίησε με επιτυχία τις λύσεις Oracle Retail Cloud Services για τον οικονομικό προγραμματισμό των εμπορευμάτων, την συλλογή και τον προγραμματισμό ειδών για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών merchandising.  

Τεύχος 294

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ