Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Η επόμενη ημέρα της Barphone
Σε μία ταχύτατα μεταβαλλόμενη περίοδο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των contact centers, τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας και υποδομών όσο και σε επίπεδο πελατειακών αναγκών, η Barphone θεωρεί πως η μετάβαση στο cloud συνιστά μονόδρομο κι ανακοινώνει πως εφαρμόζει μια νέα στρατηγική βασισμένη σε τρεις πυλώνες.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της η Barphone αναφέρει πως αναγνωρίζοντας τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς έρχεται να διαμορφώσει τη νέα στρατηγική της με σκοπό να συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία ενός contact center με αποτελεσματικότητα και ενσυναίσθηση.
Οι τρεις βασικοί πυλώνες της νέας στρατηγικής τής Barphone έχουν στόχο την εσωτερική αναδιοργάνωση της εταιρείας με κατεύθυνση την επόμενη ημέρα των επικοινωνιών στο cloud. Οι τρεις πυλώνες στους οποίους εκτείνεται η στρατηγική είναι:
• Cloud First: Όλες οι επενδύσεις, εκπαιδεύσεις και συνέργειες προσανατολίζονται σε τεχνολογίες και λύσεις cloud.
• Consulting Services: Αναβάθμιση των υπηρεσιών προσθέτοντας συμβουλευτικό χαρακτήρα και συγκεκριμένες μεθοδολογίες για τη μετάβαση στο cloud.
• Multi–vendor Approach: Διεύρυνση του portfolio και των λύσεων με νέες στρατηγικές συνεργασίες με τους ηγέτες της αγοράς.
Συνεχίζοντας, η εταιρεία εκτιμά πως προσέγγιση «one size fits all», πλέον, δεν αντιστοιχεί στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής. Η Barphone συνεχίζει τη μακροχρόνια πορεία της ως Avaya Diamond Partner και προσθέτει στο portfolio της δύο νέους κορυφαίους παίχτες. Η συνεργασία με τη Microsoft και συγκεκριμένα με την ευρέως διαδεδομένη πλατφόρμα MS Teams στον τομέα των unified communications και collaboration, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την εξειδίκευση της Barphone στο voice, δίνει τη δυνατότητα παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών ενοποίησης ή μετατροπής του MS Teams σε ένα ολοκληρωμένο τηλεπικοινωνιακό σύστημα (τηλεφωνικό κέντρο). Η συνεργασία με τη Genesys και συγκεκριμένα με το Genesys Cloud CX στον τομέα του cloud contact center – κορυφαία πρόταση για τη μετάβαση στο public cloud – έρχεται να αναδείξει το Experience as a Service μέσα από μία all-in-one λύση (τηλεφωνία, email, chat, κείμενο, κοινωνικά μέσα).
Με ένα portfolio που αποτελείται από leaders της αγοράς (Avaya, Genesys, Microsoft) και στρατηγικούς συνεργάτες (Audiocodes, Jabra, Dynamics Telephony), σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της Barphone, προσφέρεται μία ολοκληρωμένη πρόταση από on-premise και υβριδικές λύσεις έως pure cloud επιλογές.
Στο βίντεο του άρθρου μπορείτε να δείτε αναλυτικά την παρουσίαση της νέας στρατηγικής της Barphone.