Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Google και TikTok στο Φόρουμ των Δελφών
Το φαινόμενο της παραπληροφόρησης, της εξάπλωσης των ψευδών ειδήσεων και τα μέσα για να αντιμετωπιστούν αυτά, απασχόλησαν το πάνελ «Παραπληροφόρηση και ΜΜΕ» στο 8o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
Η κα Ευγενία Μπόζου, Υπεύθυνη Κυβερνητικών Υποθέσεων στη Google Ελλάδας, μίλησε για τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η Google για να αντιμετωπίσει την παραπληροφόρηση και τις ψευδείς ειδήσεις και ανέφερε ότι «ακόμα και όταν μας παρουσιάζονται στοιχεία που καταρρίπτουν την παραπληροφόρηση, οι ψεύτικες ειδήσεις έχουν την τάση να παραμένουν, κυρίως όταν έχουν γίνει viral. Έχει να κάνει με το πώς δουλεύει ο ανθρώπινος εγκέφαλος και για αυτό είναι πολύ δύσκολο να τις καταπολεμήσουμε» και ανακοίνωσε ότι η Google ετοιμάζει ένα εργαλείο που θα λειτουργεί σαν «εμβόλιο», ώστε εκπαιδευτούν οι άνθρωποι για να αναγνωρίζουν και να μην πιστεύουν τις ψευδές ειδήσεις. «Έχουμε χιλιάδες εργαζόμενους που εργάζονται για την αντιμετώπιση των ψευδών ειδήσεων και ένα ειδικό hub στην Ιρλανδία για τον σκοπό αυτό. H Google έχει επίσης παράξει βίντεο που απαντούσε σε ψεύτικες ειδήσεις που είχαν κυκλοφορήσει σε βάρος των Ουκρανών προσφύγων σε Πολωνία, Τσεχία και Ουγγαρία. Στην Ελλάδα ενισχύουμε παράλληλα τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα σε παιδιά για να κάνουμε πιο ασφαλές το διαδίκτυο» συμπλήρωσε.
«Το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού μας αφιερώνεται σε θέματα ασφάλειας περιεχομένου» τόνισε ο κος Giacomo Lev Mannheimer, Επικεφαλής Κυβερνητικών Σχέσεων και Δημόσιας Πολιτικής Νότιας Ευρώπης του TikTok. «Αξιοποιούμε την εμπειρία παλαιότερων εταιρειών στον χώρο, συνεργαζόμαστε μαζί τους και μόνο έτσι αντιμετωπίζουμε αυτή την πρόκληση. Κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα ελέγχεται από τους ανθρώπους μας που πραγματοποιούν αυτή την εποπτική εργασία, έχουμε προγράμματα ελέγχου γεγονότων (fact checking), ενώ διευκολύνουμε τους χρήστες μας να επισημαίνουν περιεχόμενο που παραβιάζει τους κανόνες. Μόνο η τεχνολογία, όμως, δεν μπορεί να τα λύσει όλα», σημείωσε ο Giacomo Lev Mannheimer. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην πολιτική διαφήμιση και τόνισε ότι το TikTok δεν δέχεται πληρωμένες πολιτικές διαφημίσεις, ενώ υπογράμμισε ότι για τους πολιτικούς το TikTok έχει πιο αυστηρούς κανόνες από άλλες πλατφόρμες.