Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Ενεργή η συμμετοχή της ΟΛΠ Α.Ε. στο 7o Posidonia Sea Tourism Forum
Η ΟΛΠ Α.Ε. συμμετείχε ενεργά στο 7ο Posidonia Sea Tourism Forum, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Θεσσαλονίκης στις 25 και 26 Απριλίου 2023 και είχε τίτλο: Η επιστροφή στην ανάπτυξη: Μελλοντικές προκλήσεις για τις γραμμές και τους προορισμούς της κρουαζιέρας.
Στο φόρουμ, το οποίο αποτελεί σημείο συνάντησης για τους ανθρώπους που ασχολούνται με την κρουαζιέρα προκειμένου να συζητήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να βρουν λύσεις για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, συμμετείχαν στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε., καθώς και ο Πρόεδρος της Εταιρείας, κος Yu Zenggang, ο οποίος έλαβε μέρος σε συζήτηση για την κρουαζιέρα και ειδικότερα για τον κρίσιμο ρόλο της περιοχής της Μεσογείου στη μετά την πανδημία εποχή.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κος Yu Zenggang μίλησε για το λιμάνι του Πειραιά ως το κατάλληλο παράδειγμα δυναμικής ανάκαμψης της κρουαζιέρας μετά την πανδημία και το πρώτο στην περιοχή που επανεκκίνησε την κρουαζιέρα ήδη από τα μέσα Μαΐου του 2021. Συγκεκριμένα, ο Πειραιάς όχι μόνο μπόρεσε να επιτύχει γρήγορη και πλήρη ανάκαμψη, αλλά κατάφερε το 2022 να ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα, καταγράφοντας διψήφια και τριψήφια αύξηση, 190% στην επιβατική κίνηση και 79% στον ελλιμενισμό πλοίων σε σύγκριση με το 2021.
Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. ανέλυσε τη μεγάλη σημασία για το λιμάνι του homeporting, να είναι δηλαδή ο Πειραιάς το λιμάνι βάσης για την κρουαζιέρα, καθώς και πως μέσω της συνεπούς στρατηγικής και των στοχευμένων επενδύσεων αξιώνει αυξημένα μερίδια homeporting στο συνολικό επιχειρηματικό μείγμα της κρουαζιέρας, με θετικές αποδόσεις για την τοπική και εθνική οικονομία, σημειώνοντας ότι το 2022 το 65% των εξυπηρετούμενων κρουαζιερόπλοιων ήταν homeported, ενώ ήδη οι προκρατήσεις για το 2023 παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 43% σε σύγκριση με το 2022.