Skip to main content
17 January 2023 07:51

Το μέλλον της LG σύμφωνα με τον CEO, William Cho

Ο CEO της LG Electronics, William Cho, περιέγραψε τους τομείς εστίασης της εταιρείας για το μέλλον κατά την ομιλία του στο πέμπτο CEO F.U.N. Talk. Η συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά, έδωσε την ευκαιρία στον Cho να συνδεθεί με τους εργαζόμενους της LG και να επικοινωνήσει τέσσερις στρατηγικούς τομείς στους οποίους θα επικεντρωθεί η εταιρεία το 2023 για να αναδιαμορφωθεί σε μια επιχειρηματική δομή προσανατολισμένη στο μέλλον.

Αρχικά, ο Cho υπογράμμισε τη σημασία της προώθησης του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου της LG. «Για να αυξήσουμε την εταιρική αξία, πρέπει να επιταχύνουμε την ποιοτική ανάπτυξη και να εξασφαλίσουμε μοχλούς ανάπτυξης σε τομείς με υψηλές δυνατότητες», σημείωσε. «Θα επικεντρωθούμε στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των υφιστάμενων επιχειρήσεων για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βασικών μας επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα θα προωθήσουμε γρήγορα στρατηγικές επιχειρήσεις για το μέλλον».

Στη συνέχεια, ο CEO τόνισε την ανάγκη καθιέρωσης ενός επιχειρησιακού συστήματος λειτουργίας με επίκεντρο τον καταναλωτή. «Πρέπει να παράγουμε απτά αποτελέσματα μέσω της καινοτομίας που συνδυάζει την εμπειρία του καταναλωτή και τον ψηφιακό μετασχηματισμό», συνέχισε. «Για να ενισχύσουμε την πελατοκεντρική μας νοοτροπία και να βελτιώσουμε τον τρόπο εργασίας μας, στοχεύουμε στην επίτευξη καινοτόμων εμπειριών καταναλωτών που ξεπερνούν τις προσδοκίες, θέτοντας σαφείς μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους και προγραμματισμούς ενεργειών».

Στη συνέχεια, ο Cho ανέφερε την ενίσχυση των δυνατοτήτων προετοιμασίας της εταιρείας για το μέλλον. «Πρέπει να διασφαλίσουμε τις τεχνολογίες του μέλλοντος και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα του λογισμικού μέσω της Ε&Α, να αυξήσουμε την αξία του brand, καθώς και να βελτιώσουμε τη φήμη του brand, ιδίως για τη νεότερη γενιά», δήλωσε. «Χρειάζεται επίσης να προωθήσουμε τις online επιχειρήσεις και να εντείνουμε το ψηφιακό marketing για να επεκταθούμε στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου».

Σημείωσε επίσης τις αβεβαιότητες που περιβάλλουν το επιχειρηματικό περιβάλλον. Για να αναδιαμορφώσει ριζικά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της και να βελτιώσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα με την ικανότητα να ανταποκρίνεται προκαταβολικά στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η LG οργάνωσε πρόσφατα μια ειδική ομάδα εργασίας. «Αναμένουμε ότι αυτά τα μέτρα θα μας επιτρέψουν να οικοδομήσουμε μια πιο υγιή εταιρική δομή, επιτρέποντας στην εταιρεία να παράγει συνεχώς θετικά αποτελέσματα και να δημιουργεί νέα αξία για τους καταναλωτές, εξασφαλίζοντας μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητα όσον αφορά στην επιχειρηματική πρόοδο», δήλωσε ο Cho.

Τεύχος 207

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ