Skip to main content
6 December 2022 07:45

Νέο εργαλείο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών από την Περιφέρεια Αττικής

Της Αφροδίτης Μπαλίδου

Μία ακόμα δυνατότητα ψηφιακής επικοινωνίας με τους πολίτες παρέχει η Περιφέρεια Αττικής μέσω της νέας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα MyAttica. Η εφαρμογή κάνει πραγματικότητα την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πολίτες της Αττικής, προσφέροντας εξειδικευμένη ενημέρωση για τα θέματα ενδιαφέροντός τους και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.

Κατεβάζοντας την εφαρμογή μέσα από τις πλατφόρμες διανομής ψηφιακών εφαρμογών Apple Store και Google Play, κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές ενότητες για τις οποίες θέλει να μαθαίνει τις εξελίξεις, αλλά και να αποκτήσει μια συνολική εικόνα για το έργο και τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής. Παράλληλα μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον Οδηγό του Πολίτη, το ψηφιακό περιβάλλον υπηρεσιών και διαδικασιών της Περιφέρειας Αττικής, ώστε να ενημερωθεί έγκυρα και έγκαιρα για τον τρόπο εξυπηρέτησής του.

Τέλος, κάθε χρήστης της εφαρμογής έχει τη δυνατότητα να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με τους δρόμους της Αττικής και να αντιμετωπίσει έτσι πριν και πάνω απ’ όλα τα δικά του προβλήματα καθημερινότητας.

Τεύχος 187

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ