Skip to main content
28 September 2022 05:51

Accenture: Καταναλωτές και εργαζόμενοι αλλάζουν ταχύτερα από ό,τι οι επιχειρήσεις

Η μελέτη The Human Paradox: From Customer Centricity to Life Centricity που πραγματοποίησε η Accenture βασίζεται σε έρευνα 25.908 καταναλωτών από 22 χώρες και εστιάζει στο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των ανθρώπων σχετικά με το τι πρέπει να προσφέρουν οι επιχειρήσεις και το τι πιστεύουν οι επιχειρήσεις ότι επιζητούν οι πελάτες τους. Μέσα από αυτή την έρευνα, η Accenture θέλησε να κατανοήσει το πώς εξελίσσονται οι προτιμήσεις, οι πεποιθήσεις και οι συμπεριφορές των ανθρώπων. Η έρευνα, που διεξήχθη τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2022, ανανεώθηκε με ένα pulse survey σε περισσότερους από 13.000 καταναλωτές σε 11 χώρες τον Απρίλιο και 12 χώρες τον Ιούνιο του 2022. Για να εμβαθύνει την κατανόηση των ευρημάτων της έρευνας, η Accenture διοργάνωσε διαδικτυακά focus groups με 385 συμμετέχοντες από επτά χώρες τον Μάρτιο του 2022.

Σύμφωνα με τη μελέτη, 67% των καταναλωτών περιμένει από τις εταιρείες να κατανοούν και να αντιμετωπίζουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Oι προτεραιότητές των καταναλωτών (61%) συνεχίζουν να αλλάζουν λόγω εξωτερικών πιέσεων και ως εκ τούτου, βρίσκονται διαρκώς σε φάση διαχείρισης κρίσεων, αναπτύσσοντας παράδοξες και συχνά αντικρουόμενες συμπεριφορές:

Από την «εστίαση στον πελάτη» στην «εστίαση στη ζωή»

Ενώ η μελέτη διαπίστωσε ότι σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να παραμείνουν συναφείς με τους καταναλωτές τους, σημειώνει ότι οι εταιρείες που υιοθετούν μια προσέγγιση με επίκεντρο τη ζωή – γεφυρώνοντας τη βιωματική αλληλεπίδραση μεταξύ της συνεχώς μεταβαλλόμενης ζωής των πελατών και των εξωτερικών δυνάμεων που τους επηρεάζουν καθημερινά – είναι καλύτερα τοποθετημένες για να ευδοκιμήσουν στο μέλλον, να δημιουργήσουν νέες συνδέσεις και συναφή brands, προϊόντα ή υπηρεσίες.

Τεύχος 139

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ