LATEST
Τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για επαγγελματικά οχήματα από την Bosch

Η Bosch ξεκινά άμεσα την παραγωγή όγκου μιας νέας μονάδας κίνησης για τέτοια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν ενσωματωμένο μετατροπέα. Ο μετατροπέας ελέγχει τον ηλεκτροκινητήρα και παρέχει σύνδεση με τη μπαταρία υψηλής τάσης. «H Bosch προωθεί την ηλεκτροκίνηση και στα επαγγελματικά οχήματα. Σε σύγκριση με τις προηγούμενες, η νέα μονάδα παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ισχύ και πυκνότητα ροπής και είναι ακόμη πιο ελαφριά και πιο συμπαγής», λέει ο Δρ. Markus Heyn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bosch και πρόεδρος του επιχειρηματικού τομέα Mobility Solutions. Μαζί, ο κινητήρας και ο μετατροπέας ζυγίζουν περίπου 80 κιλά. H Bosch έχει μειώσει τις απώλειες ηλεκτρισμού κατά περισσότερο από 20 τοις εκατό, με τη χρήση των νέων ημιαγωγών ισχύος, γεγονός που επιτρέπει τον μετατροπέα να αποδίδει σε επίπεδο 97 τοις εκατό, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία των οχημάτων. Χάρη στην ευέλικτη κατασκευή, η ενσωμάτωση της μονάδας μετάδοσης κίνησης σε υπάρχοντα και νέα μοντέλα οχημάτων γίνεται ακόμη πιο εύκολη.
Το ντεμπούτο της ηλεκτροκίνησης στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα γίνει στο φορτηγό Daimler, όπου το σύστημα μετάδοσης κίνησης θα συμπληρώνεται από έναν μετατροπέα DC/DC και τη μονάδα ελέγχου οχήματος της Bosch. Η μέγιστη ισχύς της μονάδας είναι 129 kW, ενώ η συνεχής ισχύς είναι 100 kW. Για σύντομο χρονικό διάστημα, η σύγχρονη μηχανή μόνιμου μαγνήτη μπορεί να παράγει μέγιστη ροπή 430 Nm. Ακόμη και με βάρος οχήματος 8,5 τόνων, αυτό εξασφαλίζει σε κάθε περίσταση ανώτερη οδηγική απόδοση – ακόμη και σε λοφώδεις πόλεις όπως το Τόκιο, η Ρώμη ή το Σαν Φρανσίσκο.