Skip to main content
25 July 2022 05:45

ΑΚΤΩΡ-HITACHI αναλαμβάνουν την προμήθεια συρμών στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό κατακύρωσε το έργο για την προμήθεια τροχαίου υλικού για το Μετρό Θεσσαλονίκης και την Επέκτασή του προς Καλαμαριά στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-HITACHI RAIL STS (AIASA T). Η σύμβαση ανέρχεται στα 129,5 εκατ. ευρώ.

Το αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η μελέτη, κατασκευή, προμήθεια και θέση σε λειτουργία 15 νέων συρμών – οι 6 για το βασικό έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και οι 9 για την επέκταση του έργου προς την Καλαμαριά.

Οι νέοι συρμοί θα λειτουργούν αυτόματα, χωρίς οδηγό, και θα είναι συμβατοί με το υπάρχον σύστημα Μετρό Θεσσαλονίκης ήτοι, με το Βασικό Έργο, την επέκταση προς Καλαμαριά, το Αμαξοστάσιο Πυλαίας με τον υπάρχοντα εξοπλισμό συντήρησης του Τροχαίου Υλικού, καθώς και με το υπάρχον τροχαίο υλικό.

Η σύμβαση θα χρηματοδοτηθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομές, Μεταφορές, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ) και το συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Ο Ανάδοχος θα συνεργασθεί µε όλους τους εμπλεκόμενους αναδόχους του συνόλου των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης (Βασικό Έργο και επέκταση Καλαμαριάς), µέσω της Αττικό Μετρό Α.Ε., για τον άρτιο τεχνικό και λειτουργικό συντονισμό των μελετών και της κατασκευής των συρμών που θα προμηθεύσει, µε τα έργα πολιτικού μηχανικού, καθώς και µε το σύνολο των εμπλεκόμενων ή σχετιζόμενων ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων του Βασικού Έργου και της Επέκτασης Καλαμαριάς (επιδομή, σηματοδότηση, έλξη, τηλεπικοινωνίες, κ.λπ.), ώστε να εξασφαλίσει τη ζητούμενη λειτουργία, ασφάλεια, διαθεσιμότητα και συντηρησιµότητα των νέων συρμών. Οι συρμοί θα είναι επίσης κατάλληλοι και για λειτουργία σε επιφανειακό (επίγειο) δίκτυο ΜΕΤΡΟ για να ανταποκριθούν στον σχεδιασμό μελλοντικών επεκτάσεων.

Τεύχος 116

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ