Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
360 δισ. συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου με APMs μέχρι το 2029
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία μελέτης της Juniper Research, για τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεκριμένα, μέχρι το 2029, η αξία των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φτάσει τα 11,4 τρισεκατομμύρια δολάρια, από 7 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024. H αύξηση αυτή κατά 63%, θα οφείλεται στην υιοθέτηση του eCommerce στις αναδυόμενες αγορές.
Τα APMs (Alternative Payment Methods) θα επιτρέψουν στους καταναλωτές αγορές όπου δεν κυριαρχούν οι κάρτες, να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές αγορές για πρώτη φορά. APM θεωρείται οποιαδήποτε μέθοδος πληρωμής που δεν βασίζεται στη χρήση μετρητών ή παραδοσιακών τραπεζικών καρτών. Περιλαμβάνει διάφορους καινοτόμους τρόπους μεταφοράς χρημάτων που αξιοποιούν την τεχνολογία για να διευκολύνουν τις συναλλαγές, όπως τα ψηφιακά πορτοφόλια.
Η έρευνα προβλέπει ότι μέχρι το 2029, θα πραγματοποιηθούν 360 δισεκατομμύρια συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιώντας APMs, αποτελώντας το 69% των παγκόσμιων συναλλαγών για το eCommerce. Τέλος, η έρευνα προβλέπει ότι καθώς οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών προσφέρουν περισσότερα APMs, η προσφορά κατάλληλων επιλογών πληρωμής στους τελικούς χρήστες κατά την ολοκλήρωση της αγοράς θα είναι κρίσιμη για τη βελτιστοποίηση των ποσοστών μετατροπής πελατών. Οι PSPs πρέπει να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών προσαρμόζοντας τις επιλογές αγοράς στη θέση και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μεμονωμένων καταναλωτών.