Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
20% των πωλήσεων της Cyber Week θα ολοκληρωθούν χάρη στην AI
Οι πωλήσεις της Cyber Week παγκοσμίως αναμένεται να αγγίξουν τα 311 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του πιο πρόσφατου Δείκτη Αγορών (Shopping Index 2024) της Salesforce. Το 19% αυτών των παραγγελιών, δηλαδή 61 δισεκατομμύρια δολάρια, θα προέλθουν από πωλήσεις που έχουν επηρεαστεί από την τεχνητή νοημοσύνη και τους AI agents. Μόνο στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αναμένεται να φτάσουν τα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας το 23% των συνολικών αγορών της φετινής εορταστικής περιόδου.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Δείκτη Αγορών, από την αρχή του Οκτωβρίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν Generative AI και agents αύξησαν τη μέση αξία παραγγελίας κατά 7% σε σύγκριση με όσους δεν διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Επιπλέον, η AI και οι agents συνέβαλαν στην επίτευξη του 17% των παγκόσμιων παραγγελιών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων, στοχευμένων προωθήσεων και πιο έξυπνης εξυπηρέτησης πελατών.
Παράλληλα, σύμφωνα με τη Salesforce, οι γρήγορες απαντήσεις και η άμεση επίλυση ζητημάτων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για τους καταναλωτές, γεγονός που οδηγεί τους retailers στην ενσωμάτωση AI chatbots για τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων. Συνεπώς, η φετινή εορταστική περίοδος αποτελεί για τους retailers ιδιαίτερη ευκαιρία να αξιοποιήσουν τόσο τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που έχουν στα χέρια τους, όσο και να εφαρμόσουν στρατηγικές προσφορές στα προϊόντα τους, ώστε να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό.
Τα πιο πρόσφατα ευρήματα του Δείκτη Αγορών για την εορταστική περίοδο, που συλλέχθηκαν από την 1η Οκτωβρίου έως τις 14 Νοεμβρίου, έδειξαν πως και φέτος οι αγορές αναβάλλονται για τη Cyber Week, καθώς αναμένονται εκπτώσεις. Το κόστος των προϊόντων έχει μεγαλύτερη σημασία συγκριτικά με πέρυσι, με τα δύο τρίτα των καταναλωτών να αναφέρουν ότι οι επιλογές τους θα καθοριστούν κυρίως από τις τιμές και λιγότερο από την ποιότητα των προϊόντων. Παράλληλα, το 47% των καταναλωτών δήλωσε ότι τόσο στο φετινό Black Friday όσο και κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, σκοπεύει να κάνει τις ίδιες αγορές με πέρυσι, ενώ το 40% ανέφερε ότι θα κάνει ακόμη λιγότερες. Με βάση τις αναλύσεις, το μέσο ποσοστό έκπτωσης παγκοσμίως αναμένεται να αγγίξει το 28%, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων κατά 5% σε σχέση με πέρυσι.