Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
10 χρόνια από την εξαγορά του WhatsApp από το Facebook
Όταν το Facebook αποφάσισε να εξαγοράσει το WhatsApp πολλοί χρήστες ανησύχησαν. Δέκα χρόνια αργότερα όμως, η πλατφόρμα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει με οποιονδήποτε τρόπο. Σύμφωνα με την Deutsche Welle, αφού έγινε γνωστή η συμφωνία της 19ης Φεβρουαρίου 2014, πολλοί χρήστες ανησύχησαν πως με ηγέτη το Facebook, η πλατφόρμα θα άλλαζε ριζικά. Δέκα χρόνια αργότερα, όμως, το WhatsApp έχει παραμείνει ίδιο. Δεν υπάρχουν διαφημίσεις, ενώ το APP δεν συνδέεται με κάποιο προφίλ, αλλά με τον αριθμό τηλεφώνου του χρήστη. Επιπλέον, όλα τα μηνύματα είναι ορατά μονάχα για τους χρήστες και όχι για τους διαχειριστές της πλατφόρμας.
Όταν το Facebook αποφάσισε να αγοράσει το WhatsApp, το τελευταίο μετρούσε γύρω στους 450 εκατομμύρια χρήστες, ενώ στέλνονταν περισσότερα κλασικά SMS παρά μηνύματα μέσω chat. Τότε, οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας είχαν μόλις αρχίσει να συμβιβάζονται με την ιδέα ότι θα χάσουν αυτήν την αρκετά επικερδή πηγή εσόδων. Έτσι, το WhatsApp αποδείχθηκε ως η καλύτερη εναλλακτική λύση στα SMS και μάλιστα στη σωστή χρονική στιγμή. Η εύκολη χρήση της πλατφόρμας δεν αποθάρρυνε τους νέους χρήστες smartphone και γεφύρωσε το χάσμα μεταξύ των iPhone και των κινητών τηλεφώνων με λογισμικό Android.
Τώρα, η Meta φαίνεται πως έχει βρει έναν τρόπο να βγάζει χρήματα από το WhatsApp. Μετά την εξαγορά της επιχείρησης, το Facebook απέρριψε σύντομα την ιδέα για συνδρομές αξίας 1 δολαρίου. Για τους χρήστες δεν άλλαξε κάτι, όμως δεν ισχύει το ίδιο για τις εταιρείες, οι οποίες πληρώνουν χρήματα προκειμένου να μπορούν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω WhatsApp. Το τελευταίο τρίμηνο τα έσοδα της Meta πέραν των διαφημίσεων αυξήθηκαν κατά 82%, σε μεγάλο βαθμό χάριν της επιχειρηματικής πλατφόρμας του WhatsApp.