Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Ψηφιακή Μέριμνα από την Dell
Η Dell Technologies πιστεύει ότι η χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στη συνολική αναβάθμιση της μαθησιακής διαδικασίας.
Γι’ αυτό παρέχει συστήματα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των εκπαιδευτικών οι οποίοι μπορούν να τα αποκτήσουν τώρα σε ακόμη πιο ελκυστικές τιμές με στο πλαίσιο του προγράμματος Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ, στο δίκτυο των συνεργατών της Dell.
Με την εγγύηση Dell Premium Support απολαμβάνετε μεταξύ άλλων:
• Προληπτική αυτοματοποιημένη υποστήριξη για hardware και software με την υπηρεσία SupportAssist.
• 24×7 τηλεφωνική βοήθεια από ειδικούς σε θέματα hardware και software.
• Ειδική τηλεφωνική γραμμή με 86% μικρότερο χρόνο αναμονής.
• Εξυπηρέτηση στον χώρο σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από τεχνικό της Dell μετά από την απομακρυσμένη διάγνωση.
Επίσης, με την εγγύηση Dell Next Business Day ο κάτοχος ενός υπολογιστή Dell έχει στη διάθεσή του:
• Βοήθεια από ειδικούς της Dell που τον επισκέπτονται στον χώρο του (οn site) μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες μετά από την απομακρυσμένη διάγνωση.
• Ταχύτερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση για επικοινωνία με εξειδικευμένο προσωπικό της Dell για ολοκληρωμένη βοήθεια και υποστήριξη.
• Δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης σε περισσότερες από εξήντα χώρες με την εγγύηση Dell Next Business Day να τον συνοδεύει παντού. Υποστηρίζεται στις χώρες όπου υπάρχουν Dell Services.