Skip to main content
13 June 2024 06:42

Ψηφιακές υπηρεσίες από Δήμο Θεσσαλονίκης και Neuropublic

Σε εφαρμογή τέθηκε το έργο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π., ενώ σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την εταιρεία Neuropublic. Στόχος του έργου είναι η ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Η υπηρεσία παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης, δίνοντας στον πολίτη – επιχείρηση τη δυνατότητα να συνδεθεί κάνοντας χρήση των κωδικών taxis. Κατά την υλοποίηση του έργου δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στα παρακάτω χαρακτηριστικά:

• Διαθεσιμότητα ψηφιακών υπηρεσιών μέσω απλού για τον χρήστη περιβάλλοντος, ώστε να προσφερθεί εύκολη και άμεση πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες για το ευρύ κοινό.

• Διαλειτουργικότητα με στόχο την αλληλεπίδραση και την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων του Δήμου και εξωτερικών φορέων.

• Εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων από τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

• Οικονομικές υπηρεσίες, ώστε να διευκολυνθεί η ηλεκτρονική ενημέρωση των πολιτών, η πληρωμή τελών και κλήσεων, καθώς και η υποβολή αιτημάτων και εγγράφων για την έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών.

• Διαφάνεια και ασφάλεια ώστε να είναι προσβάσιμες και κατανοητές οι πληροφορίες από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα και οι συναλλαγές τους από κακόβουλες ενέργειες.

Το έργο στοχεύει στην ανάπτυξη και προμήθεια εφαρμογών, αφενός στη διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών στο ευρύ κοινό και αφετέρου στη μεγιστοποίηση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων του Δήμου, αλλά και εξωτερικών φορέων.

ΤΕΥΧΟΣ 527

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ