Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Υιοθετήστε μια στρατηγική διατερματικού αυτοματισμού για την εταιρεία σας με τη βοήθεια της HelpSystems
Ο αυτοματισμός ήταν ένα εργαλείο που χρησιμοποιούνταν σχεδόν αποκλειστικά στους πιο τεχνικούς τομείς μίας επιχείρησης – developers, λειτουργίες πληροφορικής και ίσως από κάνα δυο φιλόδοξους business users που είχαν την ικανότητα να πληκτρολογήσουν μία μακροεντολή.
«Σήμερα, ο αντίκτυπός του είναι πολύ μεγαλύτερος» λέει ο Kevin Vliet, Διευθυντής Διαχείρισης Προϊόντων της HelpSystems. «Θα έλεγα ότι πολλές επιχειρήσεις απολαμβάνουν περιθώρια κέρδους αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εργασίες εξασφαλίζοντας χρόνο για τους εργαζομένους τους ώστε να ασχοληθούν με υψηλότερου επιπέδου λειτουργίες».
Σύμφωνα με τον Kevin Vliet, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον αυτοματισμό, η εταιρεία σας θα πρέπει να υιοθετήσει μια στρατηγική διατερματικού αυτοματισμού (end-to-end), που είναι η δυνατότητα αυτοματοποίησης των διαδικασιών από το front-end (π.χ. δημόσιο τμήμα), στο back-end (π.χ. διαχείριση) – και οτιδήποτε υπάρχει στο ενδιάμεσο. «Ο στόχος είναι η αποτελεσματικότητα και η ενίσχυση/συμπλήρωση των διάφορων εφαρμογών και τεχνολογιών που φέρνετε στον οργανισμό σας για να επωφεληθεί και να προχωρήσει μπροστά το επιχειρησιακό κομμάτι», λέει ο Kevin Vliet.
Μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη του διατερματικού αυτοματισμού είναι:
- η επιβολή διαπλατφορμικών εξαρτήσεων για την ενοποίηση της ροής εργασιών,
- η βελτίωση της συνέπειας και της αξιοπιστίας στην εκτέλεση διαδικασιών,
- η μείωση του κόστους και του έργου διαχείρισης βελτιώνοντας παράλληλα την προσβασιμότητα εντός του οργανισμού,
- η απόκτηση ολοκληρωμένης εικόνας για όλα όσα συμβαίνουν στο εταιρικό περιβάλλον,
- η αυτόματη αναγνώριση και ανταπόκριση σε ζητήματα όταν προκύψουν,
- η παροχή έγκαιρων, στοχευμένων και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων εφόσον απαιτηθεί χειροκίνητη παρέμβαση.
Για την επίτευξη διατερματικού αυτοματισμού, θα χρειαστεί να οικοδομήσετε μία στρατηγική με τη χρήση μερικών διαφορετικών τύπων λύσεων αυτοματισμού που μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους – και όχι ξεχωριστά. Τα βασικά στοιχεία μίας στερεής βάσης είναι ο αυτοματισμός του φόρτου εργασίας και ο ρομποτικός αυτοματισμός διαδικασιών.
Ο αυτοματισμός φόρτου εργασίας (WLA) διαχειρίζεται τις back-end διεργασίες πληροφορικής που διατηρούν σε λειτουργία την επιχείρηση σας. Ο προγραμματισμός των επιχειρησιακών διαδικασιών και των εργασιών WLA σχεδιάστηκε για να προγραμματίζει, να εκκινεί, να εκτελεί και να διαχειρίζεται εργασίες πληροφορικής που σχετίζονται με οποιαδήποτε επιχειρηματική διαδικασία και οποιεσδήποτε συναλλαγές. Συχνά χρησιμοποιείται περισσότερο από ομάδες λειτουργιών πληροφορικής.
Ο ρομποτικός αυτοματισμός διαδικασιών (RPA) διαχειρίζεται τις επιχειρηματικές διαδικασίες του front-end. Χρησιμοποιώντας bots λογισμικού ως ψηφιακούς συναδέλφους μαζί με τους ανθρώπινους υπαλλήλους σας, το RPA εξαλείφει τις επαναλαμβανόμενες, μη αυτόματες εργασίες για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να επικεντρωθεί σε περισσότερο στρατηγικές εργασίες.
Η HelpSystems είναι μια εταιρεία λογισμικού αυτοματισμού που προσφέρει κορυφαίες λύσεις αυτοματισμού – από τον επιτραπέζιο υπολογιστή έως τον διακομιστή και το δίκτυο. Με τα σωστά εργαλεία αυτοματισμού, η επιχείρησή σας μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα, να μειώσει το λειτουργικό κόστος, να βελτιώσει την ακρίβεια και να μεγιστοποιήσει την απόδοση σε όλες τις διαδικασίες πληροφορικής και της επιχείρησής σας.