Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Το Vimodji αναβαθμίζει την πλατφόρμα του
Σε αναβάθμιση της πλατφόρμας του προχωρά το Vimodji, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Παράλληλα, το Vimodji ενισχύει τις συνεργασίες του, έχοντας πλέον επεκταθεί και στον χώρο της προώθησης κινηματογραφικών ταινιών με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Πιο αναλυτικά, το Vimodji επεκτείνει τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην πλατφόρμα του και ενσωματώνει νέους αλγόριθμους, οι οποίοι βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν πιο εύκολα και γρήγορα τα video που αναζητούν. Η μηχανή αναζήτησης του Vimodji αναβαθμίζεται, σε μία διαρκή προσπάθεια για την παροχή της βέλτιστης εμπειρίας στους πελάτες.
«Από την αρχή της ανάπτυξης του Vimodji, ο στόχος μας ήταν να προσφέρουμε στους χρήστες μία καινοτόμα εμπειρία. Με την αναβάθμιση που υλοποιούμε, η αναζήτηση γίνεται εξαιρετικά εύκολη και οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν γρήγορα τα videos που ταιριάζουν με τα συναισθήματα που θέλουν να εκφράσουν», σημείωσε ο κος Βασίλης Καλλίτσης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του Vimodji.
Παράλληλα, το Vimodji διευρύνει τις συνεργασίες του με brands που θέλουν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του, προκειμένου να συνδεθούν με τους καταναλωτές. Η πιο πρόσφατη συνεργασία έγινε για την προώθηση της ταινίας FastX της Universal Pictures και του Meg2 της Warner Brothers.
«Η συνεργασία μας με κορυφαία κινηματογραφικά στούντιο ανοίγει τον δρόμο για την προβολή περιεχομένου με έναν επαναστατικό και καινοτόμο τρόπο», επεσήμανε η κα Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συνιδρύτρια του Vimodji. «Τα αποτελέσματα αυτών των δύο συνεργασιών ήταν εντυπωσιακά, όσον αφορά στο επίπεδο του engagement που υπήρξε από την πλευρά των θεατών, οι οποίοι βρήκαν έναν νέο τρόπο προκειμένου να απολαύσουν τις ταινίες».