Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Το TikTok παρουσιάζει το Search Ads Toggle
Το TikTok ανακοινώνει την κυκλοφορία του Search Ads Toggle, ενός νέου τύπου αγοράς διαφημίσεων που επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης του TikTok.
Πλέον, οι χρήστες του TikTok έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες από χρήστες άλλης πλατφόρμας να ανακαλύψουν νέες μάρκες και προϊόντα στην πλατφόρμα και το 52% των χρηστών του TikTok αξιοποιούν την πλατφόρμα για έρευνα για να μάθουν περισσότερα για νέα προϊόντα ή brands.
Καθώς το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσει τη σουίτα προϊόντων performance μάρκετινγκ, η τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης του TikTok (search ad placement) για πρώτη φορά προσφέρει στους διαφημιζόμενους μια νέα τοποθέτηση διαφήμισης όπου ειδικευμένοι χρήστες υψηλής πρόθεσης (high intent) συμμετέχουν σε βασικές συμπεριφορές αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή τους.
Με γνώμονα την ασφάλεια της επωνυμίας, η Εναλλαγή διαφημίσεων αναζήτησης (Search Ads Toggle) επιτρέπει στους διαφημιζόμενους την επιλογή να προσθέτουν αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε κάθε ομάδα διαφημίσεων για να αποφεύγουν την προβολή διαφημίσεων σε σχέση με ερωτήματα που δεν ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία τους.
Η εσωτερική έρευνα του TikTok δείχνει ότι το 70% των ομάδων διαφημίσεων με το Search Ads Toggle «ενεργό» βλέπουν χαμηλότερο κόστος ανά ενέργεια, ως αποτέλεσμα πιο αποτελεσματικών μετατροπών που προέρχονται από την τοποθέτηση διαφημίσεων αναζήτησης.