Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Το Techmail συνάντησε την Digimark στην Xenia 2023
Του Χρίστου Κρανάκη
Δυναμικό «παρών» έδωσε στην Xenia 2023, τη μεγαλύτερηέκθεση για την τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα, η Digimark. Οι προϊοντικές λύσεις της εταιρείας «κόσμησαν» το ευρύχωρο περίπτερο A39 στο Hall 1. Εκεί, καθ’ όλη τη διάρκεια της τριήμερης έκθεσης, αντιπροσωπευτική δύναμη της Digimark υποδέχτηκε εκατοντάδες επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, παρουσιάζοντάς τους μία ευρεία γκάμα προτάσεων που δύναται να εκσυγχρονίσει την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής τους.
Αναφερόμενος στο «τι» και «πώς» μπορεί να προσφέρει η εταιρεία στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, ο κος Κρίσπος Σπαράγγης, Account Manager της Digimark,μίλησε εκτενώς στο περιοδικό Techmail, εστιάζοντας στις κάτωθι κατηγορίες.
Property Management μέσω ERP: Όπως ανέφερε, η Digimark κυριαρχεί στον τομέα των IT λύσεων για ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, παρέχοντας κάθετες και ολοκληρωμένες εφαρμογές. Αρχικά, η Digimark προσφέρει καθολικές υπηρεσίες Property Management μέσω ενός συστήματος ERP, που παρέχει μέσω συνεργασίας με τη SoftOne. Το ERP της Digimark είναι προσαρμοσμένο στις λογιστικές ανάγκες των επιχειρήσεων εστίασης, που περιλαμβάνουν από την αρχική κράτηση των πελατών μέχρι το τελικό Check Out, πραγματοποιώντας, ταυτόχρονα, διαρκείς ελέγχους της εγκατάστασης και του εξοπλισμού της. Όπως εξήγησε, το σύστημα ERP της Digimark παρέχει πλήρη εικόνα – ανά πάσα στιγμή – στη διοίκηση της εγκατάστασης όσον αφορά στην καθημερινή λειτουργία της (αριθμός κρατήσεων, ρυθμός κατανάλωσης πόρων, προγραμματισμός συνεργείων καθαριότητας, ανάγκες εξοπλισμού κ.ο.κ.).
Unbreakable Connectivity: Ακόμα, μέσω της διανομής προϊόντων της Peplink, η Digimark εγγυάται unbreakable connectivity, «παντρεύοντας» κάθε παροχή δικτύου (π.χ. σταθερό, 5G) σε ένα μοναδικό κανάλι επικοινωνίας, επιτυγχάνοντας, με τον τρόπο αυτό, την αδιάλειπτη συνδεσιμότητα του δικτύου, είτε αυτό αφορά σε σταθερό χώρο ξενοδοχειακών μονάδων, είτε σε παροχές στόλων (αυτοκίνητα, σκάφη κ.λπ.). Στο σημείο αυτό, ο κος Σπαράγγης σημείωσε πως μέσω της χρήσης κεραιών και αναμεταδοτών, το εύρος συνδεσιμότητας του δικτύου μπορεί να περιλαμβάνει ακόμα και χώρους απομακρυσμένων κτιρίων (π.χ. αυτόνομα ενοικιαζόμενα δωμάτια).
Πρόσθετες δυνατότητες τηλεφωνικών κέντρων: Όσον αφορά στις υπηρεσίες τηλεφωνίας, ο κος Σπαράγγης εξήγησε πως η Digimark παρέχει λύσεις τόσο υβριδικές, όσο και μέσω Cloud. Εστιάζοντας στις καινοτόμες και εκσυγχρονισμένες δυνατότητες που δύναται να προσφέρει η Digimark σε ένα ξενοδοχειακό τηλεφωνικό κέντρο, είπε πως πλέον η επικοινωνία ενός πελάτη με το ξενοδοχείο μέσω μίας πλατφόρμας live chat γίνεται να μετατραπεί σε τηλεφωνική κλήση, η οποία και θα καταγράφεται.
Ο ελληνικός ξενοδοχειακός κλάδος εξελίσσεται: Όπως τόνισε ο κος Σπαράγγης, οι υπηρεσίες που προσφέρει η Digimark, δεν πρέπει πλέον να θεωρούνται «εξειδικευμένες» και χρήσιμες μόνο για τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά «αναγκαίες» για κάθε επιχείρηση εστίασης. Όπως είπε, οι αλλαγές σε νομικό επίπεδο (πλέον απαιτούνται δύο γραμμές τηλεφωνίας σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου – η μία ασφαλείας) αλλά και, γενικότερα, οι ευρύτερες εξελίξεις στο παγκόσμιο στερέωμα του τουριστικού κλάδου, καθιστούν αναγκαίο για κάθε μονάδα να διαθέτει ένα σταθερό, αδιάκοπο και εύκολα προσβάσιμο δίκτυο. «Σημείο κλειδί» για τον ίδιο είναι η εσωτερική οργάνωση και σωστή διάταξη του δικτύου, ώστε ακόμα και σε περίπτωση βλάβης, ο τελικός χρήστης (δηλαδή ο πελάτης) να μην αντιληφθεί το πρόβλημα.