Skip to main content
17 May 2024 05:44

Το Publicis Groupe λανσάρει το Vault

Το Publicis Groupe Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ανακοινώνει το λανσάρισμα του Vault, μιας καινοτόμου λύσης για τη βελτιστοποίηση της media επένδυσης, το οποίο βασίζεται στην Tεχνητή Nοημοσύνη. Το Vault αξιοποιεί προηγμένα οικονομετρικά μοντέλα και αλγορίθμους Tεχνητής Nοημοσύνης, για να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την κατανομή του προϋπολογισμού μάρκετινγκ, μεγιστοποιώντας έτσι την απόδοση των επενδύσεων τους και επιτυγχάνοντας καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Πρόκειται για ένα multi-market εργαλείο που έχει αναπτυχθεί σε όλες τις οικονομετρικές εφαρμογές των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αξία στους τοπικούς πελάτες, καθώς και στους πολυεθνικούς πελάτες του Publicis Groupe στην περιοχή. Τα βασικά χαρακτηριστικά του Vault περιλαμβάνουν:

Γραφήματα Απόδοσης: Περιλαμβάνονται διαδραστικά γραφήματα που παρουσιάζουν λεπτομερή δεδομένα σχετικά με παραμέτρους όπως το adstock και halflife, διευκολύνοντας τον προσδιορισμό του βέλτιστου επιπέδου δαπανών και εύρους για κάθε κανάλι.

Λειτουργικότητα προγράμματος: Επιτρέπει την πρόβλεψη της αυξητικής ανάπτυξης των KPI με βάση τα σχέδια καμπανιών και τα πλάνα δραστηριοτήτων της εταιρείας για όλο το έτος. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να συγκρίνουν σχετικά σενάρια και να επιλέγουν την προσέγγιση με τη βέλτιστη απόδοση επένδυσης (ROI).

Μονάδα βελτιστοποίησης: Χρησιμοποιεί αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των πλάνων για τα Media, λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά μαθηματικών και επιχειρηματικών πτυχών. Αυτό επιτρέπει την αυτοματοποιημένη δημιουργία πλάνων καμπανιών βελτιστοποιημένων για τη μέγιστη επίτευξη KPI εντός των καθορισμένων προϋπολογισμών, παράλληλα με συστάσεις σε επίπεδο προϋπολογισμού για μεμονωμένα κανάλια και ολόκληρες καμπάνιες.

ΤΕΥΧΟΣ 508

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ