Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

17 February 2022 06:46

Τεχνική υποστήριξη με το VORTEX FSM

Το Vortex είναι μια Field Service Management εφαρμογή που απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης με κύριο στόχο την επισκευή και συντήρηση του εξοπλισμού των πελατών τους, τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης τους και την περαιτέρω οργάνωση του τεχνικού τους τμήματος μέσα από την σωστή διαχείριση ανθρωπίνων πόρων.

Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης πολλαπλών έργων και εγκαταστάσεων με βασικά χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει τα εξής:

·   Ολοκληρωμένη διαδικασία παρακολούθησης των εγκαταστάσεων κάθε πελάτη με ανάλυση του εξοπλισμού και των αναλυτικών χαρακτηριστικών τους.

·   Αναλυτική καταχώρηση των προϊόντων που έχουν εγκατασταθεί σε κάθε πελάτη ανά κατηγορία, υποκατηγορία και γρήγορη αναζήτηση.

·   Αυτοματοποιημένη διαδικασία ανάθεσης κάθε εργασίας στον κατάλληλο τεχνικό για γρήγορη και αποτελεσματική αποκατάσταση.

·   Εύκολη επίβλεψη των προγραμματισμένων επισκέψεων μέσω απεικόνισης σε χάρτη και χρωματική ένδειξη ανάλογα με την κατάστασή τους.

·   Mobile εφαρμογή τεχνικού.

·   Διαχείριση συμβολαίων και SLA’s.

·   Δημιουργία πλάνου συντήρησης και παρακολούθηση των εργασιών είτε με συγκεκριμένη είτε με προσαρμοσμένη χρονική περιοδικότητα.

·   Διαχείριση των εγγυήσεων του εξοπλισμού του πελάτη καθώς και παρακολούθηση των εγγυήσεων που πρέπει να ανανεωθούν.

·   Διαχείριση περιοδικών εργασιών.

·   Απεικόνιση όλων των εξωτερικών ραντεβού σε χάρτη για καλύτερη οργάνωση των διαδρομών μεταξύ τους.

·   Διαχείριση αδειών.

·   Online επικοινωνία τεχνικού και online αιτήματα από πελάτες

·   Διαχείριση και αρχειοθέτηση των εισερχόμενων emails του Τεχνικού Τμήματος για την παρακολούθηση της προόδου των εκκρεμοτήτων.

·   Ημερολόγιο τεχνικών για την αποτύπωση των προγραμματισμένων και εκκρεμών εργασιών όλων των τεχνικών σε καθημερινή, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση.

·   Δυνατότητα εκτέλεσης εργασιών από εξωτερικούς συνεργάτες με πρόσβαση μόνο σε πληροφορίες που αφορούν την εργασία που τους έχει ανατεθεί.

·   Στατιστικά παραγωγικότητας για την καλύτερη αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.

·   Δυνατότητα σύνδεσης με άλλα συστήματα (CRM, ERP) για αμφίδρομη ανταλλαγή δεδομένων.

·   Πρόσβαση και εύκολη αναζήτηση σε εταιρικές διαδικασίες και εγχειρίδια χρήσης του τεχνικού τμήματος.

·   Ο κάθε χρήστης αποκτά κωδικούς πρόσβασης για προσωποποιημένη πρόσβαση μόνο στις πληροφορίες και τις διαδικασίες που τον αφορούν.

Τεύχος 13

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ