Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

5 May 2022 08:57

Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2022 της LG Electronics

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα ενοποιημένα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ύψους 21,11 τρισεκατομμυρίων KRW (17,53 δισεκατομμύρια USD) – τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της εταιρείας. Τα λειτουργικά κέρδη 1,88 τρισ. KRW (1,56 δισ. USD) επηρεάστηκαν θετικά από τα έσοδα και εν μέρει αντισταθμίζονται από ένα εφάπαξ κόστος αναδιάρθρωσης του εργατικού δυναμικού.

Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,5% και η κερδοφορία κατά 6,4%, κυρίως χάρη στην πολύ μεγάλη ζήτηση για οικιακές συσκευές LG, αλλά και στην υψηλότερη ζήτηση για ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε το πρώτο τρίμηνο πωλήσεις 7,97 τρισ. KRW (6,62 δισ. USD), με λειτουργικά κέρδη 447,60 δισ. KRW (371,68 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,8% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, καταγράφοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα της επιχειρηματικής μονάδας. Η σταθερή ανάπτυξη προήλθε από τις υψηλές επιδόσεις σε premium συσκευές και νέες κατηγορίες, όπως τα προϊόντα υγιεινής.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε πωλήσεις 4,06 τρισ. KRW (3,38 δισ. USD) με λειτουργικά κέρδη 188,40 δισ. KRW (156,44 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,4% από την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για premium προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των OLED και τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε πωλήσεις πρώτου τριμήνου ύψους 1,88 τρισ. KRW (1,56 δισ. USD). Η αύξηση των πωλήσεων κατά 8,5% από την ίδια περίοδο πέρυσι αντανακλά μια προληπτική απάντηση στην έλλειψη ημιαγωγών αυτοκινήτων. Η λειτουργική ζημία του πρώτου τριμήνου της επιχειρηματικής μονάδας μειώθηκε στα 6,30 δισ. KRW (5,23 εκατ. USD), με την εταιρεία να έχει εφαρμόσει καλύτερη διαχείριση κόστους για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας.

Η LG Business Solutions Company σημείωσε βελτιωμένα έσοδα το πρώτο τρίμηνο ύψους 2,02 τρισ. KRW (1,67 δισ. USD), αύξηση 23,7% σε σχέση με πέρυσι, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για προϊόντα, όπως οθόνες και προϊόντα PC στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου. Η εταιρεία σημείωσε ανάκαμψη του τμήματος B2B, ενώ βελτιώθηκαν επίσης η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και η λειτουργική απόδοση.

Τεύχος 58

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ