Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

30 April 2024 06:43

Τα οικονομικά αποτελέσματα της LG για το Α’ τρίμηνο

Η LG Electronics ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW. Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV) συνέχισε τη σταθερή ανάπτυξή του. Τόσο ο τομέας της τηλεόρασης, όσο και ο τομέας των επιχειρηματικών λύσεων, παρουσίασαν ετήσια αύξηση των πωλήσεων και επέστρεψαν με κέρδη σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Παρά τις δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες, η LG πέτυχε τα υψηλότερα συνολικά έσοδα που είχε ποτέ για ένα πρώτο τρίμηνο. Αυτό το ορόσημο υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες και η αξιοποίηση των ευκαιριών ανάπτυξης στον πολλά υποσχόμενο τομέα B2B. Η έμφαση που έδωσε η LG σε χαρακτηριστικά, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η ενεργειακή απόδοση και ο πελατοκεντρικός σχεδιασμός, ενίσχυσε την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά premium. Επιπλέον, η στρατηγική προσέγγιση της προσφοράς ποικίλων σειρών προϊόντων και ευέλικτων δομών τιμολόγησης επέτρεψε στην εταιρεία να κινηθεί με επιτυχία στις πολωμένες τάσεις της ζήτησης.

Τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (760 εκατ. USD) για πέμπτη συνεχή χρονιά, αναδεικνύοντας τις ισχυρές επιδόσεις της LG απέναντι στον εντεινόμενο ανταγωνισμό της αγοράς. Η εταιρεία εστιάζει στις επιχειρήσεις περιεχομένου / υπηρεσιών και στις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή μέσω του Online Brand Shop (OBS). Οι προσπάθειες για τη σταθεροποίηση του κόστους πρώτων υλών και logistics, σε συνδυασμό με την ευελιξία της τοποθεσίας παραγωγής, έχουν ενισχύσει περαιτέρω την κερδοφορία.

Με γνώμονα τις βασικές τεχνολογίες της, ιδίως στους κινητήρες και τους συμπιεστές, η LG πρωτοπορεί σε μετασχηματιστικές πρωτοβουλίες, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες προϊόντων και η προώθηση της έννοιας των συσκευών «Affectionate Intelligence». Επιπλέον, επεκτείνει στρατηγικά τα B2B εγχειρήματά της, συμπεριλαμβανομένων των HVAC και των ενσωματωμένων λύσεων, για να αξιοποιήσει τις αναδυόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Αν και υπάρχουν προσδοκίες για μια μικρή επιβράδυνση της πρόσφατης αύξησης της ζήτησης EV, η ζήτηση για εξαρτήματα EV υψηλής προστιθέμενης αξίας συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά.

ΤΕΥΧΟΣ 500

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ