Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Συνεχίζονται οι ισχυρές οικονομικές επιδόσεις του ΟΤΕ
Ο ΟΤΕ ανακοίνωσε τα ελεγμένα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το Δ τρίμηνο και το δωδεκάμηνο του 2022, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς. Τα αποτελέσματα συμπυκνώνονται ως εξής:
Σύνοψη έτους:
• Ισχυρή ανάπτυξη: Αύξηση 3,6% στα έσοδα και 4% στο προσαρμοσμένο EBITDA (AL) λόγω θετικών επιδόσεων σε Ελλάδα και Ρουμανία.
• Έσοδα και κερδοφορία στην Ελλάδα στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας.
• Ισχυρές ελεύθερες ταμειακές ροές σύμφωνα με το στόχο, αυξημένες κατά 23,8% στα 597,1 εκατ. ευρώ – προσαρμοσμένες επενδύσεις 638,3 εκατ. ευρώ.
• 425 εκατ. ευρώ προτεινόμενη αμοιβή στους μετόχους.
• Μέρισμα 0,5765 ευρώ ανά μετοχή, αυξημένο κατά 3,3%.
• Πρόγραμμα Απόκτησης Ιδίων Μετοχών ύψους 175 εκατ. ευρώ.
Σύνοψη Δ’ τριμήνου:
•Ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα: Αύξηση εσόδων κατά 2,2% και προσαρμοσμένου EBITDA (AL) κατά 3,2%.
• Αύξηση 3% στα έσοδα από υπηρεσίες κινητής, χάρη στην καρτοκινητή αλλά και τα συμβόλαια.
• Θετικές τάσεις στην ευρυζωνικότητα – αύξηση κατά 26% των συνδρομητών FTTx, ρεκόρ σε προσθήκες συνδρομητών FTTH (+27 χιλιάδες).
• Αύξηση 1,1% στα έσοδα Ομίλου, σταθερή κερδοφορία.
Όπως ανέφερε σχετικά ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος, κος Μιχάλη Τσαμάζ: «Ο Όμιλος ΟΤΕ σημείωσε ακόμη μία χρονιά ισχυρών επιδόσεων, κατά την οποία πέτυχε όλους τους στόχους που είχε θέσει. Στην Ελλάδα, το 2022, τόσο τα έσοδα, όσο και η κερδοφορία, αυξήθηκαν κατά περίπου 4%, φτάνοντας τα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας. Παρότι η αβεβαιότητα αυξάνεται λόγω της μακροοικονομικής και γεωπολιτικής αστάθειας, και ο ανταγωνισμός εντείνεται, έχουμε όλα τα εχέγγυα για να διατηρήσουμε τη θέση μας στην αγορά, αξιοποιώντας την υπεροχή των δικτύων, των υπηρεσιών και της μάρκας μας».