Skip to main content

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

14 April 2022 09:00

Συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και Google για την ενεργειακή αναβάθμιση των ξενοδοχείων

Του Γιώργου Καλούμενου

Τη συνεργασία της Google με το υπουργείο Τουρισμού, ώστε οι επιχειρήσεις του κλάδου να αναβαθμιστούν ενεργειακά και να προσελκύουν περισσότερους τουρίστες, καθώς θα γνωρίζουν τι ψάχνουν οι πελάτες βάσει των αναζητήσεων στο Internet, ανακοίνωσαν ο υπουργός Τουρισμού, κος Βασίλης Κικίλιας και ο Πρόεδρος της Google ΕΜΕΑ, κος Matt Brittin.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μικρές και μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις θα εκπαιδευτούν στον δρόμο προς τη βιωσιμότητα αποκτώντας πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα.

Ο κος Brittin επικαλέστηκε το παράδειγμα ενός ξενοδοχείου στην Αστυπάλαια που υιοθέτησε κριτήρια βιωσιμότητας, όπως ηλιακά πάνελ ή φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα αποχέτευσης και είδε την επισκεψιμότητά του να εκτοξεύεται.

Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης τη δημιουργία ενός νέου εκπαιδευτικού προγράμματος για τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, σε συνεργασία και με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού (Global Sustainable Tourism Council – GSTC). Παράλληλα, η Google ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. δολαρίων από το Google.org για την υποστήριξη οργανισμών που βοηθούν κοινωνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, με έμφαση στη βιωσιμότητα και τον οικοτουρισμό.

«Αυτή τη σεζόν, αλλά και τα επόμενα χρόνια, επενδύουμε σε βιώσιμα τουριστικά μοντέλα, που έχουν να κάνουν με χαμηλή εκπομπή άνθρακα, ενεργειακή αναβάθμιση ξενοδοχείων, αλλά και τη δυνατότητα να προσελκύσουμε και άλλους τουρίστες με τρόπο που να σεβόμαστε την κληρονομιά που αφήνουμε στα παιδιά μας», ανέφερε ο κος Κικίλιας.

Ο κος Matt Brittin εξήγησε από την πλευρά του, πως η Google θέλει να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα να γίνουν πιο βιώσιμες.

Η Google ξεκινάει από το τι ψάχνουν οι πελάτες και διαπιστώνει ότι ψάχνουν για πιο οικολογικές και βιώσιμες λύσεις σε κάθε επιχείρηση και κάθε προορισμό (ποιος δεν χρησιμοποιεί πλαστικά, ποιος έχει χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα, κ.λπ.). «Με βάση τη μηχανή αναζήτησης κατανοούμε και βλέπουμε τι ζητάει ο κόσμος και αυτό βοηθάει και τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία να βγαίνουν πιο ψηλά στην αναζήτηση και να εμφανίζονται στον χρήση την ώρα που τον ψάχνει», εξήγησε ο κος Brittin.

Τεύχος 49

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ