Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Συνήθειες στα social media σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) και η GWI παρουσιάζουν μια νέα έκθεση σχετικά με τις συνήθειες στα social media στην περιοχή της Κεντρικής και της Ανατολικής Ευρώπης. Βασιζόμενη στην εκτεταμένη διαδικτυακή έρευνα της GWI για τους χρήστες του internet, ηλικίας 16-64 ετών, η έκθεση εξετάζει τις τάσεις σε επτά βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία. Τα στοιχεία είναι αντιπροσωπευτικά του πληθυσμού κάθε αγοράς και όχι του συνολικού πληθυσμού της περιοχής. Προσφέρει μια μοναδική ματιά στον τρόπο με τον οποίο τα social media μεταμορφώνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, καθώς και τον τρόπο που ανακαλύπτουν προϊόντα και το πώς δημιουργείται brand loyalty.
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στα social media για ενημέρωση σχετικά με τα τρέχοντα γεγονότα. Και παρόλο που οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται περισσότερο διαφέρουν από άτομο σε άτομο, η εμπιστοσύνη στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μειώνεται και οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους ενημέρωσης.
Τα social media έχουν ωριμάσει με την πάροδο του χρόνου, και μαζί τους έχει ωριμάσει και η βάση των χρηστών τους. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών των social media είναι η Gen X, με τους Millennials να ακολουθούν. Τα brands που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στα social media πρέπει να διασφαλίσουν ότι δημιουργούν περιεχόμενο που απευθύνεται τόσο στις νεότερες όσο και στις μεγαλύτερες γενιές.
Δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τον αντίκτυπο που έχουν τα βίντεο στους σημερινούς καταναλωτές. Τα brands που επιθυμούν να αφήσουν το στίγμα τους χρησιμοποιώντας βίντεο πρέπει να διασφαλίσουν ότι απευθύνονται στους καταναλωτές σε μια ποικιλία από πλατφόρμες μικρής και μεγάλης διάρκειας.
Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα social media παίζουν μεγάλο ρόλο στο purchase journey. Οι marketeers που επιθυμούν να βρεθούν στο προσκήνιο πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που κεντρίζει την περιέργεια και εμπνέει το κοινό – στόχο τους να εξερευνήσει ακόμα περισσότερο τα brands τους.