LATEST
Στο Dreamforce 2024 παρουσιάστηκε η λύση Agentforce

Για ακόμα μια χρονιά, το Dreamforce 2024, το εμβληματικό συνέδριο της Salesforce που πραγματοποιήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο από τις 17 έως τις 19 Σεπτεμβρίου 2024, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του τεχνολογικού και επιχειρηματικού κόσμου. Το 22ο συνέδριο φιλοξένησε περισσότερους από 115 εισηγητές, διακεκριμένους ερευνητές και σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου, οι οποίοι μοιράστηκαν τις τελευταίες εξελίξεις και προοπτικές στην τεχνητή νοημοσύνη. Τις 1.500+ συνεδρίες παρακολούθησαν από κοντά 45.000 άτομα, ενώ εκατομμύρια διαδικτυακοί θεατές παρακολούθησαν τις εκδηλώσεις μέσω του ιδιωτικού καναλιού της εταιρείας, Salesforce+.
Κεντρικό θέμα του συνεδρίου ήταν το Agentforce, μια πρωτοποριακή λύση ΑΙ που έχει σχεδιαστεί για να φέρει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, καθώς επιτρέπει την ανάπτυξη αυτόνομων εκπροσώπων τεχνητής νοημοσύνης. Το Agentforce αντιπροσωπεύει το τρίτο κύμα της τεχνητής νοημοσύνης – ευφυείς, αυτόνομους εκπρόσωπους που μπορούν να ολοκληρώνουν σύνθετες εργασίες, να σκέφτονται και να λειτουργούν χωρίς ανθρώπινη επίβλεψη, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή αυτοματοποίησης και μετασχηματίζοντας τον τρόπο λειτουργίας οργανισμών και εταιρειών. Σε αντίθεση με τα chatbots και copilots που απαιτούν ανθρώπινη καθοδήγηση, το Agentforce είναι μια λύση που ενσωματώνει την AI σε κάθε ροή εργασίας. Οι agents του Agentforce μαθαίνουν από τα δεδομένα, προσαρμόζονται σε κάθε εμπειρία και αναλαμβάνουν δράση. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προβλέπουν ανάγκες και να εφαρμόζουν προληπτικές ενέργειες όπου κρίνεται αναγκαίο, ενισχύοντας τις πελατειακές σχέσεις και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Μεταξύ των σημαντικών ανακοινώσεων της εταιρείας, ήταν και η δημιουργία ενός νέου επενδυτικού ταμείου ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, μέσω της Salesforce Ventures με στόχο την ενίσχυση του οικοσυστήματος νεοφυών επιχειρήσεων που ασχολούνται με την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς και την προώθηση της έρευνας και της ανάπτυξης στον συγκεκριμένο τομέα. Συνολικά, τους τελευταίους 18 μήνες, η εταιρεία έχει διαθέσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την ενίσχυση αυτών των πρωτοβουλιών.