Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Σε ανοδική τροχιά το YouTube TV
Με περισσότερους από οκτώ εκατομμύρια συνδρομητές, το YouTube TV έχει ανέβει στην τέταρτη θέση μεταξύ των παρόχων συνδρομητικής τηλεόρασης στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε πριν μερικές ημέρες από το Business Insider. Τα νούμερα των συνδρομητών του YouTube TV τα οποία τοποθετούν την υπηρεσία πίσω από τις Charter, Comcast και DirecTV αποκαλύφθηκαν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Neal Mohan, στην ετήσια επιστολή του προς την κοινότητα του YouTube. «Φέρνουμε όλα όσα αγαπούν οι θεατές στο YouTube στο σαλόνι τους», έγραψε ο Mohan.
Η προσγείωση του NFL Sunday Ticket ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για την αύξηση της συνδρομής του YouTube TV, υποστήριξε ο Eric Sorensen, Διευθυντής για την παρακολούθηση του streaming video στην Parks Associates, μια εταιρεία έρευνας αγοράς και παροχής συμβουλών που ειδικεύεται σε προϊόντα τεχνολογίας για καταναλωτές, στο Ντάλας. «Η επέκταση και η επιτυχία του YouTube TV μπορεί να αποδοθεί στη συμφωνία ύψους 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την προβολή του NFL Sunday Ticket που πέτυχαν με το NFL», δήλωσε. «Το αθλητικό περιεχόμενο κινεί τα βλέμματα και δεν υπάρχει καλύτερο προϊόν στην αθλητική ψυχαγωγία από το NFL».
Μόλις το NFL ξεκίνησε, δηλαδή το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι συνδρομές στο YouTube TV «εκτοξεύτηκαν». «Τα στοιχεία έρευνας της Parks Associates», συνέχισε ο Sorensen, «δείχνουν αύξηση 46% στους συνδρομητές το τρίτο τρίμηνο του 2023 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022». «Το συμβόλαιο του YouTube TV με το NFL έφερε σημαντικό αριθμό θεατών», πρόσθεσε με τη σειρά του ο Neil Chase, Συνιδρυτής της Brimstone Pictures, μιας εταιρείας παραγωγής ταινιών στο Έντμοντον της Αλμπέρτα του Καναδά.
Ο Brett Sappington, Αναλυτής μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην Sappington Media, στο Ντάλας εξήγησε ότι πριν αυξήσει το πακέτο καναλιών στο σημερινό του εύρος, το YouTube TV ξεκίνησε με τοπικά κανάλια στις περισσότερες μεγάλες αγορές μαζί με ένα περιορισμένο σύνολο δημοφιλών συνδρομητικών καναλιών. Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε στην υπηρεσία να προσφέρει μια σχετικά χαμηλή τιμή και να δημιουργήσει μια μεγάλη βάση πελατών. Με την πάροδο του χρόνου, μπόρεσε να συντονίσει την προσφορά, προσθέτοντας επιλεγμένα κανάλια και αυξάνοντας τις τιμές για να μεγιστοποιήσει την απήχησή της σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών. Επίσης, πρόσθεσε ότι το YouTube TV διαθέτει ένα εύχρηστο, διαισθητικό περιβάλλον εργασίας που πολλές υπηρεσίες έχουν δυσκολευτεί να επιτύχουν.
Το εμπορικό σήμα του YouTube έπαιξε σημαντικό ρόλο, καθώς έδωσε επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά. Όπως δήλωσε ο Sappington «το πλεονέκτημα του εμπορικού σήματος, μαζί με το όνομα Google, επέτρεψε επίσης στο YouTube TV να απολαύσει ένα επίπεδο κάλυψης από τον Τύπο κατά την έναρξή του που δεν είχαν άλλες υπηρεσίες».
Ένα άλλο πλεονέκτημα που ανέφερε ο Sappington είναι η ικανότητα του YouTube TV να προσφέρει καλής ποιότητας και ευρείας διαθεσιμότητας υπηρεσίες σε συσκευές Android και άλλα είδη έξυπνων τηλεοράσεων. «Οι ανταγωνιστικοί πάροχοι καλωδιακής τηλεόρασης δεν ήταν σε θέση να διεκδικήσουν ένα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα ποιότητας», σημείωσε. «Οι καταναλωτές ήταν σε θέση να έχουν το YouTube TV διαθέσιμο σχεδόν σε όλες τις συσκευές streaming που κατείχαν. Έτσι, η πρόσβαση δεν αποτελεί πρόβλημα».