Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Σαμποτάζ σε δίκτυα οπτικών ινών της Γαλλίας
Ενέργειες σαμποτάζ που έπληξαν τα δίκτυα οπτικών ινών πολλών παρόχων, όπως οι Free και SFR, πραγματοποιήθηκαν την νύχτα της 28ης Ιουλίου σε έξι περιφέρειες της Γαλλίας, όπως έγινε γνωστό από αστυνομική πηγή. Η ίδια πηγή πρόσθεσε πως πρόκειται για τις περιφέρειες Bouches-du-Rhône, Aude, Oise, Hérault, Meuse και Drôme. Η πόλη του Παρισιού και το Île de France, όπου διεξάγονται οι Ολυμπιακοί Αγώνες, δεν επηρεάστηκαν. Οι περιφέρειες που επλήγησαν βρίσκονται στη νοτιοανατολική, τη νοτιοδυτική, την ανατολική και τη βόρεια Γαλλία, σύμφωνα με την αστυνομία.
Το «νυχτερινό σαμποτάζ» στα δίκτυα οπτικών ινών δεν φαίνεται να έχει οδηγήσει στη διακοπή λειτουργίας τους, αλλά μάλλον στην επιβράδυνσή τους. Έτσι, ο λογαριασμός του Free Pro στο Twitter, του επαγγελματικού κλάδου του παρόχου Free, ανέφερε το πρωί στις 29 Ιουλίου πως «από τις 2:15 σήμερα το πρωί το εθνικό μας δίκτυο παρουσιάζει σημαντική επιβράδυνση».
Ο κος Nicolas Guillaume, επικεφαλής του τηλεπικοινωνιακού φορέα Netalis, ισχυρίστηκε από την πλευρά του ότι καλώδια μεγάλων αποστάσεων κόπηκαν κατά τη διάρκεια της νύχτας. «Οι συνδέσεις λειτουργούν μέσω οδών έκτακτης ανάγκης, αλλά η καθυστέρηση θα είναι μεγάλη για μερικές ώρες», τόνισε, προσθέτοντας ότι επηρεάστηκαν επίσης το Montpellier και η Μασσαλία.
Αυτές οι νέες πράξεις βανδαλισμού έρχονται καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο μόλις έχει συνέλθει από μια σειρά πράξεων δολιοφθοράς στις γραμμές του λίγες ώρες πριν από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Καλώδια οπτικών ινών είχαν κοπεί και πυρποληθεί τότε σε διάφορα στρατηγικά σημεία σηματοδότησης. Τα καλώδια αυτά διέρχονται κοντά στις γραμμές και εγγυώνται τη μετάδοση πληροφοριών ασφαλείας για τους οδηγούς των αμαξοστοιχιών.