Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Πόσο κοστίζουν οι online απάτες στο παγκόσμιο λιανεμπόριο
Μια νέα μελέτη από την Juniper Research προβλέπει ότι οι απώλειες των εμπόρων από διαδικτυακές απάτες πληρωμών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 362 δισ. δολ. παγκοσμίως μεταξύ 2023 και 2028. Ενδεικτικό του όλου προβλήματος είναι ότι το κόστος των εμπόρων από τις απάτες στις online πληρωμές μόνο το 2028 θα φτάσει τα 91 δισ. δολ.
«Η αύξηση των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου στις αναδυόμενες αγορές οδηγεί αυτήν την ανάπτυξη. Οι έμποροι εκεί αντιμετωπίζουν νέες απειλές, όπως η αυξημένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης εντείνει τις απάτες στο επίπεδο των πληρωμών» εξηγεί η Juniper Research.
Με τις διαδικτυακές απάτες πληρωμών οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου πραγματοποιούν ψευδείς ή παράνομες συναλλαγές στο Διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας μια σειρά από διαφορετικές στρατηγικές απάτης, όπως το ηλεκτρονικό ψάρεμα.
«Προκειμένου να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό, οι προμηθευτές οφείλουν να χρησιμοποιούν δεδομένα που συλλέγονται σε όλη τη διαδικασία ηλεκτρονικού εμπορίου, για να αναπτύξουν περαιτέρω τις λύσεις ανίχνευσης και πρόληψης απάτης μέσω εκπαίδευσης και προηγμένων μοντέλων AI» εξηγούν οι αναλυτές της εταιρείας.
Όπως παρατηρούν, οι πάροχοι ανίχνευσης και πρόληψης απάτης στον τομέα των πληρωμών είναι αναγκαίο να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους στη σημασία της κοινής χρήσης δεδομένων, προκειμένου να έχουν την υψηλότερη ακρίβεια στις λύσεις τους. Αυτό είναι όλο και πιο σημαντικό με την αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς χρησιμοποιεί μια ποικιλία δεδομένων για την εξέταση προτύπων απάτης, κάτι που είναι εξαιρετικά επωφελές σε έναν χώρο όπου οι απατεώνες συνήθως επιτίθενται σε μεγάλη κλίμακα, αντί να επιτίθενται σε έναν συγκεκριμένο πελάτη.