LATEST
Προκαταρκτικά κέρδη της LG για το Α’ τρίμηνο του 2025

Η LG Electronics ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2025, αναφέροντας ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,7 τρισεκατομμυρίων KRW και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,3 τρισεκατομμυρίων KRW. Για πρώτη φορά, τα έσοδα του πρώτου τριμήνου της LG ξεπέρασαν τα 22 τρισεκατομμύρια KRW. Παρά τις διαρκείς μακροοικονομικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας οικονομικής επιβράδυνσης, η έμφαση της εταιρείας στις επιχειρήσεις «ποιοτικής ανάπτυξης» έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
Τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW για έκτη συνεχή χρονιά, συνεχίζοντας να αντικατοπτρίζουν μια σταθερή δομή κερδών. Τα αυξημένα έσοδα από τομείς με υψηλό περιθώριο κέρδους δημιούργησαν ένα ισχυρό αποτέλεσμα λειτουργικής επιτάχυνσης, συμβάλλοντας στη διατήρηση μιας σταθερής δομής κερδών. Πρόσθετοι παράγοντες κερδοφορίας ήταν η αποτελεσματική κατανομή των πόρων, η εξομάλυνση του κόστους πρώτων υλών και εφοδιαστικής αλυσίδας και η αυξημένη ευελιξία στις παγκόσμιες παραγωγικές λειτουργίες.
Στον τομέα των οικιακών συσκευών, τα premium προϊόντα της LG διατήρησαν ισχυρή ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά. Η επιχείρηση εντοιχιζόμενων συσκευών, ένας τομέας B2B, μαζί με τις πωλήσεις βασικών εξαρτημάτων, όπως οι κινητήρες και οι συμπιεστές, συνέβαλαν επίσης σημαντικά στην απόδοση. Η συνδρομητική δραστηριότητα της εταιρείας, η οποία συνδυάζει υλικό και υπηρεσίες, επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς. Το 2025, η LG σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω τη σειρά προϊόντων που είναι έτοιμα για συνδρομή και τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, ενώ παράλληλα θα επιταχύνει την παγκόσμια εξάπλωση του συνδρομητικού της μοντέλου. Στον τομέα των λύσεων για τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, από φέτος, η LG ενοποιεί τις επιχειρήσεις της που βασίζονται σε οθόνες συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων, της πληροφορικής και της ταυτότητας για να δημιουργήσει μια συνέργεια στην πλατφόρμα διαφήμισης και περιεχομένου που βασίζεται στο webOS, η οποία παραδοσιακά επικεντρώνεται στις Smart τηλεοράσεις.