Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Προκαταρκτικά αποτελέσματα Β’ τριμήνου της LG Electronics
Η LG Electronics ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αναφέροντας ότι τα έσοδα σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 21,7 τρισεκατομμύρια KRW και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,19 τρισεκατομμύρια KRW. Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς, σημειώνοντας νέα ρεκόρ για το δεύτερο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 61,2% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας το 1 τρισεκατομμύριο KRW για πρώτη φορά σε δεύτερο τρίμηνο. Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση κατά 8,5% σε σχέση με πέρυσι.
Για το πρώτο εξάμηνο του 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,9% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου της LG ξεπέρασαν τα 40 τρισεκατομμύρια KRW για τρίτο συνεχόμενο έτος και τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου ξεπέρασαν τα 2 τρισεκατομμύρια KRW για τέταρτο συνεχόμενο έτος.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η LG διατήρησε ισορροπημένη ποιοτική ανάπτυξη σε όλες τις βασικές επιχειρήσεις και τους τομείς μελλοντικής ανάπτυξης. Το τμήμα Home Appliance και Air Solutions συνεχίζει να ξεπερνά την ανάπτυξη του κλάδου. Ειδικότερα, το τμήμα Air Solutions συνέβαλε σημαντικά στην ισχυρή επίδοση του δεύτερου τριμήνου, λόγω της εποχικής ζήτησης. Το τμήμα Vehicle Component Solutions εστιάζει όλο και περισσότερο στις πωλήσεις προϊόντων υψηλής ποιότητας, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται για μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εισαγωγή του LG AlphaWare. Στο τμήμα Home Entertainment, οι πωλήσεις premium τηλεοράσεων OLED στις ανεπτυγμένες αγορές ανακάμπτουν σταδιακά, παρά τις προκλήσεις από την άνοδο των τιμών των πάνελ LCD. Επιπλέον, οι αθλητικοί εκδηλώσεις στην Ευρώπη αναμένεται να δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες.