Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Πιστοποίηση Cisco Webex Contact Center Specialization για την CBS
Η Cosmos Business Systems ανακοινώνει την απόκτηση της πιστοποίησης Cisco Webex Contact Center Specialization, που επιβεβαιώνει την υψηλή τεχνογνωσία των μηχανικών του Ομίλου Cosmos στις λύσεις ανάπτυξης τηλεφωνικών κέντρων μέσω της τεχνολογίας Cisco Webex Contact Center.
Τα οφέλη που αποκομίζει μια εταιρεία ή ένας οργανισμός μεταφέροντας το τηλεφωνικό του κέντρο στο cloud είναι πολλαπλά. Οι cloud-based λύσεις προσφέρουν αυξημένη ευελιξία, δυνατότητα κλιμάκωσης ανάλογα με τις ανάγκες, μειωμένο κόστος συντήρησης και βελτιωμένη εμπειρία πελατών μέσω προηγμένων λειτουργιών επικοινωνίας.
Η λύση Webex Contact Center είναι σχεδιασμένη για να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέποντας στους χρήστες να επικοινωνούν μέσω του καναλιού της επιλογής τους, όπως συνομιλία, μηνύματα, κοινωνικά δίκτυα, e-mail ή τηλεφωνικές κλήσεις. Χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, οι ψηφιακοί βοηθοί φωνής και συνομιλίας προσφέρουν 24/7 αυτοεξυπηρέτηση, ενώ παρέχεται η δυνατότητα άμεσης μετάβασης σε ζωντανό αντιπρόσωπο για πιο περίπλοκες ανάγκες.
Το Webex Contact Center προσφέρει μια σειρά από αναφορές και αναλυτικά εργαλεία που βοηθούν τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την απόδοση του κέντρου εξυπηρέτησης, να κατανοούν την εμπειρία των πελατών και να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες τους. Οι αναφορές παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τους διαχειριστές και τους επόπτες, επιτρέποντάς τους να εντοπίζουν τάσεις, να μετρούν βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.