Skip to main content
30 January 2023 07:51

Παραβίαση δεδομένων της T-Mobile 

Της Αφροδίτης Μπαλίδου 

Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας T-Mobile επλήγη από μία σοβαρή παραβίαση δεδομένων, η οποία επηρέασε περίπου 37 εκατομμύρια πελάτες.  

Η εταιρεία δήλωσε πως ένας κακόβουλος παράγοντας λάμβανε βασικές πληροφορίες πελατών, όπως ονόματα, αριθμούς λογαριασμών και διευθύνσεις χρέωσης, emails, αριθμούς τηλεφώνου, ημερομηνιών γέννησης, αλλά δεν είχε πρόσβαση σε ευαίσθητες πληροφορίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των αριθμών ταυτότητας ή των στοιχείων της κάρτας πληρωμής, των κωδικών πρόσβασης, των αριθμών κοινωνικής ασφάλισης. 

Σύμφωνα με ένα έγγραφο που κατέθεσε η T-Mobile στην US Securities and Exchange Commission, η εταιρεία πιστεύει ότι ο hacker απέκτησε για πρώτη φορά πρόσβαση σε πληροφορίες πελατών γύρω στις 25 Νοεμβρίου 2022. Η T-Mobile ανακάλυψε την παραβίαση στις αρχές Ιανουαρίου 2023 και μέσα σε 24 ώρες εντόπισε την πηγή της κακόβουλης δραστηριότητας και τη διέκοψε. 

Η T-Mobile βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία ενημέρωσης των πελατών για το περιστατικό και συνεργάζεται με τις αρχές για τη διερεύνηση του συμβάντος. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία, ενόψει μίας σειράς από παραβιάσεις δεδομένων που έχει δεχθεί τα τελευταία χρόνια, θα πληρώσει σύντομα 350 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει αποζημιώσεις πελατών από μια ομαδική αγωγή σχετική με παραβίαση δεδομένων. Η εταιρεία, βέβαια, βρίσκεται στη μέση μιας μεγάλης, πολυετούς αναθεώρησης της κυβερνοασφάλειας. «Έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο μέχρι σήμερα και η προστασία των δεδομένων των πελατών μας παραμένει κορυφαία προτεραιότητα. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε σημαντικές επενδύσεις για να ενισχύσουμε το πρόγραμμα κυβερνοασφάλειας μας», ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία στην κατάθεσή της στο SEC. 

Τεύχος 216

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ