Skip to main content
21 December 2023 07:43

Παράδοση 5 ψηφιακών έργων από την ΚτΠ

Η Κοινωνία της Πληροφορίας προχώρησε το τελευταίο χρονικό διάστημα στην ολοκλήρωση πέντε μεγάλων ψηφιακών έργων που σχεδίασε και προκήρυξε τα προηγούμενα χρόνια.

Όλα τα έργα χρηματοδοτούνται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, από το ΕΚΤ, το ΕΤΠΑ και από Εθνικούς Πόρους.

Πιο συγκεκριμένα τα έργα αυτά είναι:

Το «Ψηφιακό Κέντρο Ενημέρωσης» που θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και κατ’ επέκταση θα αποτελέσει ένα σημαντικό σύγχρονο εργαλείο για τη διασφάλιση της έγκυρης και αξιόπιστης ενημέρωσης των Ελλήνων πολιτών, καθώς και όλων των κυβερνητικών δομών. Παράλληλα θα δημιουργήσει μία πολύ σημαντική ιστορική βάση δεδομένων και ανοιχτών πληροφοριών για την διαφύλαξη και αξιοποίηση των αρχείων τής νεότερης και σύγχρονης ιστορίας, με έμφαση σε αυτά των μέσων ενημέρωσης.

Η «Εθνική Πύλη Κωδικοποίησης» που θα αποτελέσει αφενός τον ηλεκτρονικό κόμβο των κωδικοποιημένων νομοθετημάτων, τα οποία θα είναι οργανωμένα σύμφωνα με επικαιροποιημένα πρότυπα και θα διατίθενται δωρεάν στο ευρύ κοινό, και αφετέρου την πλατφόρμα μέσω της οποίας τυποποιείται το σύνολο της νομοπαραγωγικής και ρυθμιστικής ροής, διευκολύνεται η κωδικοποίηση και υποστηρίζεται η λειτουργία των δομών καλής νομοθέτησης, που περιγράφεται στο πλαίσιο της «Εθνικής Στρατηγικής για την Κωδικοποίηση και Αναμόρφωση της Ελληνικής Νομοθεσίας 2018-2020».

Το «Μετοχικό Ταμείο Στρατού» που με την ανάπτυξη των Ψηφιακών Υπηρεσιών, την ψηφιοποίηση του έγχαρτου Αρχείου και τις ενοποιημένες Υπηρεσίες Διαλειτουργικότητας διαθέτει πλέον δικό του ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα και διαδικτυακή πύλη σε συνεργασία με τον Ειδικό Κλάδο Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Στρατού (ΕΚΟΕΜΣ), τον Ειδικό Λογαριασμό Αλληλοβοηθείας Στρατού (ΕΛΟΑΣ) και το Ταμείο Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΤΑΥΜΤΣ).

Τον «Ψηφιακό Μετασχηματισμό των διαδικασιών των Προξενικών Υπηρεσιών» κατά τον οποίο βελτιώθηκαν οι υπηρεσίες που παρέχουν τα 125 ελληνικά Προξενεία, σε 85 χώρες ανά τον κόσμο, προς τους πολίτες. Το έργο περιλαμβάνει Ψηφιακή Υπηρεσία Διαχείρισης των Αιτημάτων των πολιτών, καθώς και έναν Εικονικό Βοηθό, που έχει ήδη ενσωματωθεί στις ιστοσελίδες όλων των ελληνικών Προξενικών Αρχών και απαντά γραπτά σε ερωτήσεις πολιτών, στα ελληνικά και αγγλικά και 17 ακόμη γλώσσες, με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Τέλος οι «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Εθνικού Τυπογραφείου» όπου έγινε ανασχεδιασμός, απλούστευση και μοντελοποίηση της διαδικασίας υποδοχής, επεξεργασίας και δημοσίευσης των ΦΕΚ, με ανάπτυξη ενός νέου σύγχρονου Πληροφοριακού Συστήματος. Έτσι διαμορφώνεται ένα νέο περιβάλλον εξυπηρέτησης των συναλλασσόμενων πολιτών και οργανισμών, με εξατομικευμένα χαρακτηριστικά, ασφάλεια και φιλικότητα στον χρήστη, καθώς και μία εξελιγμένη, ταχύτερη λειτουργικότητα αναζήτησης ΦΕΚ από το ευρύ κοινό, ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις ενημέρωσης των ενδιαφερομένων.

Τεύχος 419

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ