Skip to main content
23 June 2023 06:54

Πάνω από 25% του τζίρου οι online πωλήσεις των Public

Η διείσδυση του online ξεπερνά το 25% του συνολικού τζίρου των Public, ανακοίνωσε η εταιρεία. Στόχος του Public Group είναι το ποσοστό των online πωλήσεων να φτάσει το 50% τα επόμενα χρόνια.

Ειδικότερα, τους πρώτους μήνες του 2023, οι ψηφιακές πωλήσεις των Public αναπτύσσονται με υψηλό διψήφιο ρυθμό, ενώ τα έσοδα του νέου Public Marketplace έχουν διπλασιαστεί το ίδιο διάστημα, σε μια online αγορά που παραμένει σταθερή μετά την πανδημία. Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι αποτέλεσμα σειράς πρωτοβουλιών όπως η αναβάθμιση της τεχνολογικής πλατφόρμας eCommerce, η εισαγωγή νέων προϊοντικών κατηγοριών στο νέο Public Marketplace που ανταποκρίνονται στις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, οι καινοτόμες eCommerce υπηρεσίες payments & delivery που δίνουν ευελιξία και ευκολία στους πελάτες, αλλά και οι επενδύσεις ύψους 30 εκατ. για τη δημιουργία του πρώτου οικοσυστήματος scale ups.

Η επιτυχία των Public οφείλεται – μεταξύ άλλων – σε κινήσεις όπως:

• Η δυναμική εισαγωγή του BNPL στην Ελλάδα με το Public Now Pay Later, την πληρωμή με 3 άτοκες δόσεις, χωρίς πιστωτική, σε συνεργασία με τον διεθνή κολοσσό Klarna, μία υπηρεσία που ξεπερνά το 30% σε συμμετοχή στις σχετικές συναλλαγές.

• Το αποκλειστικό λανσάρισμα του δημοφιλούς Revolut Pay με σημαντική αποδοχή από δυναμικά κοινά χρηστών.

• Το δωρεάν Express Pick up σε 60’ σε 60+ καταστήματα για πάνω από 50.000 προϊόντα.

• Το Next Day Delivery σε 100.000 προϊόντα σε χώρο επιλογής ή σε ένα από τα 1.600+ lockers της BOX NOW στην Ελλάδα.

Τεύχος 312

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ