Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Πάνω από το 50% των καταναλωτών στα Public επιλέγουν e-invoicing
Στα καταστήματα Public εφαρμόζεται συνειδητά η δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικής απόδειξης για όσους καταναλωτές το επιθυμούν. Η έκδοση και παραλαβή της e-invoicing γίνεται με ένα e-mail και αφ’ ενός, επιταχύνει τη διαδικασία εξυπηρέτησης των καταναλωτών με τη δυνατότητα check-out εκτός ουράς και αφ’ ετέρου διευκολύνει την προσωπική ψηφιακή αρχειοθέτηση των αποδείξεων.
Το 50% των ανθρώπων που εμπιστεύονται για τις αγορές τους τα Public επέλεξε την έκδοση ηλεκτρονικής απόδειξης. Με βάσει τα δεδομένα του 2022, υπολογίζεται ότι την επόμενη 3ετία θα έχουν εξοικονομηθεί πάνω από 30 τόνοι χαρτί.
Για την αξιοποίηση της υπηρεσίας e-invoicing στα καταστήματα Public, η διαδικασία είναι απλή:
• Στο ταμείο του καταστήματος, ο υπάλληλος ρωτά τον καταναλωτή αν επιθυμεί να λάβει την απόδειξη έντυπα ή ηλεκτρονικά.
• Εφόσον το επιθυμεί, ο καταναλωτής δίνει τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μαζί με τη συγκατάθεση για αποστολή του αντιγράφου της απόδειξης σε αυτό.
• Η απόδειξη αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταναλωτή.