Skip to main content
8 October 2024 05:43

Ο Κ. Νεμπής παρουσίασε το όραμά του για τον Όμιλο ΟΤΕ

Κατά την ομιλία του στους εργαζόμενους του Ομίλου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κος Κώστας Νεμπής ανέφερε πως το νέο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ είναι να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης και χάρη στο ευρύ του αποτύπωμα, να οδηγήσει και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιοποίησης στην Ευρώπη. Να συνδέει τους πελάτες του, κάνοντας τη ζωή τους καλύτερη, και να ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις, βοηθώντας τις να αναπτυχθούν με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Και όλα αυτά μέσα σε ένα περιβάλλον εργασίας, που εμπνέει τους ανθρώπους του να δημιουργούν, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται συνεχώς.

Στην κατεύθυνση αυτή, ο κος Νεμπής έθεσε πέντε βασικές προτεραιότητες για την ανάπτυξη του ΟΤΕ:

• Στα δίκτυα οπτικών, στόχος παραμένει η κάλυψη των 2/3 των γραμμών της χώρας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έως το 2027, χάρη στο επενδυτικό πλάνο άνω των 3 δισ. ευρώ, δίνοντας έμφαση στη μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της πελατειακής βάσης σε FTTH.

• Στο 5G, προτεραιότητα αποτελεί η αξιοποίηση του φάσματος 3,5GHz και η αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών. Όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση, στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης κοντά στον μέσο όρο της ΕΕ, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις πρόσφατες συμφωνίες με Nova και Netflix.

• Στον τομέα των εταιρικών πελατών, η εταιρεία θα εστιάσει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας στα έργα ICT, τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα, ενώ σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης υπάρχουν και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

• Τέλος, προτεραιότητα αποτελεί και η επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ και η ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.

• Αναγνωρίζοντας τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει ήδη στον μετασχηματισμό της εταιρείας, επόμενο βήμα είναι η περαιτέρω ενίσχυση των ψηφιακών καναλιών για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών και η επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου, αξιοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, τεχνολογίες cloud και αυτοματισμούς.

ΤΕΥΧΟΣ 593

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ