Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
ΟΤΕ: 8,5% αύξηση στα κέρδη ανά μετοχή
Δυναμικό ξεκίνημα πραγματοποίησε το 2023 ο ΟΤΕ, εμφανίζοντας αύξηση της κερδοφορίας του, με το προσαρμοσμένο περιθώριο στο 43,3% ενώ κατέγραψε ρεκόρ νέων συνδρομητών σύνδεσης οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH).
Παράλληλα, τα βασικά κέρδη ανά μετοχή του ΟΤΕ αυξήθηκαν κατά 8,5% στα 0,3157 ευρώ από τα 0,2911 ευρώ.
Ειδικότερα, στα βασικά μεγέθη του ο ΟΤΕ στο πρώτο τρίμηνο εμφάνισε:
• Αύξηση κερδοφορίας: προσαρμοσμένο EBITDA (AL) ενισχυμένο κατά 1,6%, με το προσαρμοσμένο περιθώριο στο 43,3%, υποστηριζόμενο από την αυστηρή διαχείριση κόστους.
• Αύξηση εσόδων από υπηρεσίες κινητής, κατά 2,7% στο τρίμηνο, χάρη στην καρτοκινητή και τα συμβόλαια.
• Αύξηση κατά 23,3% των συνδρομητών FTTx.
• Ρεκόρ νέων συνδρομητών FTTH (+29 χιλιάδες), με το ποσοστό διείσδυσης να αυξάνεται στο 18%.
• Τα συνολικά έσοδα του Ομίλου μειώθηκαν, λόγω των υπηρεσιών χονδρικής στην Ελλάδα και της υψηλής βάσης σύγκρισης στην Ρουμανία.
• Το προσαρμοσμένο EBITDA (AL) του Ομίλου επηρεάστηκε από τη διακοπή των δραστηριοτήτων MVNO στη Ρουμανία.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις του ΟΤΕ ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Μιχάλη Τσαμάζ ανέφερε: «Ο ΟΤΕ ξεκίνησε τη χρονιά με ένα ισχυρό τρίμηνο, κατά το οποίο επέδειξε ανθεκτικότητα και απάντησε με επιτυχία στις κινήσεις του ανταγωνισμού. Στην Ελλάδα, διατηρήσαμε τις ισχυρές επιδόσεις μας στην κινητή, ενώ η αυστηρή διαχείριση κόστους οδήγησε σε εκ νέου αύξηση της κερδοφορίας. Το δίκτυο οπτικών ινών αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, και οι συνδρομητές που αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες τους σε FTTH αυξάνονται σταθερά.
Μέσα στη χρονιά, αναμένουμε ο ανταγωνισμός να ενταθεί ακόμα περισσότερο. Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο, καταδεικνύουν ότι έχουμε τη σωστή στρατηγική για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις. Στη Ρουμανία, λαμβάνουμε δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η θυγατρική μας, μετά τη μετατροπή της σε αμιγώς εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Στην Ελλάδα, παραμένουμε σε σταθερή τροχιά αύξησης της κερδοφορίας».