Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Οι διαφημιστές «γυρίζουν την πλάτη» στο Twitter
Του Χρίστου Κρανάκη
Άσχημα είναι τα νέα που καταφτάνουν στα γραφεία του Twitter και κάνουν τον γύρο του κόσμου, σχετικά με τη διαφημιστική δραστηριότητα της πλατφόρμας.
Όπως έγινε γνωστό από τα διεθνή μέσα, πάνω από τους μισούς εκ των χιλίων κορυφαίων διαφημιστών του Twitter αποφάσισαν να αποσυρθούν τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που γνωστοποίησε το CNN και προέρχονται από την εταιρεία ανάλυσης ψηφιακού marketing Pathmatics, κοντά στους 625 από τους 1.000 κορυφαίους διαφημιστές στο Twitter, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εμπορικών σημάτων, όπως η Coca-Cola, η Unilever, η Jeep, η Wells Fargo και η Merck, έχουν σταματήσει να διαφημίζονται στην πλατφόρμα.
Ως αποτέλεσμα της απόσυρσης πολλών διαφημιστών, τα μηνιαία έσοδα από τους 1.000 κορυφαίους διαφημιστές του Twitter μειώθηκαν πάνω από 60% από τις αρχές Οκτωβρίου έως τις 25 Ιανουαρίου, από περίπου 127 εκατ. δολάρια σε λίγο περισσότερα από 48 εκατ. δολάρια.
Παρ’ ότι η διαφημιστική δραστηριότητα του Twitter ήταν πάντα κατά πολύ μικρότερη από αυτή άλλων Social Media, εξασφάλιζε ανά τα χρόνια τη συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων της εταιρείας. Ο Musk τώρα καλείται να καλύψει αυτό το κενό, καθώς κοιτάζει τις προκαταβολές τόκων για το χρέος που ανέλαβε για να αγοράσει το Twitter για 44 δισ. δολάρια.