Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Νέα ταυτότητα για την Cosmote eValue
Η Cosmote eValue επανατοποθετείται στην αγορά με νέα εικόνα και εταιρική ταυτότητα, επιβεβαιώνοντας τη θέση και την ισχυρή αναπτυξιακή της πορεία. Με νέο όραμα να αποτελεί την πρώτη επιλογή στο customer relationship management για κάθε επιχείρηση, η Cosmote eValue παραμένει προσηλωμένη στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η Cosmote eValue διατηρεί παρουσία και σε Ρουμανία και Βέλγιο, με περισσότερες από 16 κτιριακές εγκαταστάσεις, 6.000 εργαζομένους και περισσότερους από 80 πελάτες από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.
«Στην Cosmote eValue έχουμε ενσωματώσει τη διαρκή βελτίωση και εξέλιξη στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Προσαρμόζουμε διαρκώς τις στρατηγικές μας στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα της αγοράς. Με τη νέα μας τοποθέτηση, διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας, διατηρώντας την εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας και σχεδιάζοντας καινοτόμες λύσεις για κάθε επιχείρηση», δήλωσε ο κος Αθανάσιος Στράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmote eValue στην Ελλάδα και της eValue International στη Ρουμανία.
Με νέο motto το «Empowering Growth. Driving Value», η Cosmote eValue επικεντρώνει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη και τη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα, εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και στη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις – πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.