Skip to main content
3 November 2022 07:44

Με το… καλημέρα οι αλλαγές από τον Musk

Του Χρίστου Κρανάκη

Δεν χρειάστηκε πολύ καιρό ο E. Musk για να «ταράξει τα νερά». Οι φήμες για την επί πληρωμή πιστοποίηση των χρηστών του Twitter αποδείχτηκαν αληθινές, με τον νέο ιδιοκτήτη της πλατφόρμας να αποκαλύπτει πως η τιμή για έναν πιστοποιημένο λογαριασμό θα είναι 8 δολ. τον μήνα (με αντίστοιχες αναπροσαρμογές στις άλλες οικονομίες).

Φυσικά, η πολιτική αυτή δεν αποτελεί «εφεύρεση» του Musk, καθώς και οι προκάτοχοί του είχαν παραδεχτεί πως επεξεργάζονται, ήδη από πέρυσι, παρόμοιες ιδέες. Αυτό που διαφέρει πάντως, είναι ότι η μηνιαία τιμή που ζητάει ο Musk από τους συνδρομητές του Twitter, είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τα όσα είχαν κατατεθεί στο τραπέζι προ Musk – παρότι αισθητά μικρότερη από τις πρώτες φήμες που ήθελαν τον Musk να θέτει όριο 20 δολ. τον μήνα.

Αναλυτικά, τα όσα ανακοίνωσε προβλέπουν ότι όσοι χρήστες επιλέξουν να δίνουν μηνιαία συνδρομή για να διατηρούν έναν επαληθευμένο λογαριασμό θα απολαμβάνουν λιγότερες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην πλατφόρμα (μειωμένες πιθανότατα κατά 50%), η απάντησή τους σε κάποιο tweet με πολλά replies θα αναδύεται ευκολότερα, θα εμφανίζονται πιο εύκολα στο search bar και τέλος, θα έχουν τη δυνατότητα δημοσίευσης βίντεο μεγαλύτερου από το παρόν χρονικό όριο των 2 λεπτών και 20 δευτερολέπτων. Αυτό που δεν επιβεβαίωσε ο Musk, αλλά παρουσιάζεται σχεδόν σίγουρο είναι ότι όλοι οι επαληθευμένοι λογαριασμοί θα συνεχίσουν να φέρουν το γνωστό μπλε διακριτικό.

Προς το παρόν δεν έχει δημοσιοποιηθεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του νέου αυτού προγράμματος. Σύμφωνα με το CNBC πάντως, ορισμένοι υπάλληλοι του Twitter εμφανίζονται να δουλεύουν νυχθημερόν για την ολοκλήρωσή του.

Φυσικά, ο Musk είθισται να αλλάζει εύκολα απόψεις και συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε την τελική επιβεβαίωση όλων των παραπάνω, καθώς μπορεί το τελικό σύνολο των λειτουργιών που θα παρέχει το Twitter Blue επί εποχής Musk να είναι αρκετά διαφορετικό.

Από πλευράς χρηστών, είναι νωρίς να εκτιμήσουμε τις αντιδράσεις στην ολότητά τους. Πάντως ήδη, μέρος της κοινότητας τονίζει πως ο Musk δεν στοχεύει να νικήσει τα bot και τα διαδικτυακά τρολ, όπως ισχυρίζεται, αλλά να βρει νέους τρόπους κερδοφορίας για τη νέα του εταιρεία, που μέχρι πρότινος στηριζόταν σχεδόν αποκλειστικά στα διαφημιστικά έσοδα.

Τεύχος 164

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ