Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε συνέδριο του Skroutz για το e-Commerce

Το συνέδριο «The Power of e-Commerce by Skroutz» ολοκληρώθηκε με μεγάλη συμμετοχή από επαγγελματίες εμπόρους και brands, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ανάγκη για συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις του κλάδου παγκοσμίως. Το all-day συνέδριο που διοργάνωσε το Skroutz, προσέφερε πολύτιμα δεδομένα για τις τάσεις του κλάδου και τις νέες παγκόσμιες αγορές και παρουσίασε τα πιο καινοτόμα εργαλεία στο χώρου του e-Commerce.
Όπως ανέφερε ο κος Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Co-Founder στην αρχή του συνεδρίου, στόχος του Skroutz είναι να απλοποιήσει ακόμα περισσότερο την αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές και να βοηθήσει τους περισσότερους από 8.000 συνεργάτες να αναπτυχθούν σε νέες αγορές. Τη σκυτάλη πήρε η κα Εριέττα Τοσίδου, Commercial Director, όπου αναφέρθηκε στις αλλαγές που συμβαίνουν διαρκώς στον χώρο του e-Commerce, με μόνη σταθερά την τέλεια εμπειρία του καταναλωτή στις ηλεκτρονικές αγορές.
Οι δύο παράλληλες ενότητες του συνεδρίου εστίασαν σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τόσο τους εμπόρους όσο και τα brands.