Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
LATEST
Με αύξηση 10% ολοκληρώθηκε το 2023 για τη Westnet
Με αύξηση που άγγιξε το 10% ολοκληρώθηκε το οικονομικό έτος 2023 για τη Westnet, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου και της εταιρείας κατά τη χρήση του 2023 παρουσιάστηκαν αυξημένα κατά 9% και 10%, αντίστοιχα, όσον αφορά στις πωλήσεις, με την εταιρεία να σημειώνει στην οικονομική έκθεση πως πρόκειται για αποτέλεσμα του νέου πλάνου που έχει υιοθετηθεί. Συγκεκριμένα, ο τζίρος ξεπέρασε τα 120,3 εκατ. ευρώ. Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 20% και 23%, αντίστοιχα, σε επίπεδα ομίλου και εταιρείας, από 11 εκατ. ευρώ το 2022 σε 13 εκατ. ευρώ το 2023 για τον όμιλο και από 10 εκατ. ευρώ το 2022 σε 13 εκατ. ευρώ το 2023 για την εταιρεία.
Τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA) αυξήθηκαν στον όμιλο από 40.507 ευρώ το 2022 σε 1.698.431 ευρώ το 2023 και στην εταιρεία από 301.236 ευρώ το 2022 σε 2.045.169 ευρώ το 2023. Η εταιρεία κατέγραψε για ακόμη μια χρονιά ζημιές. Οι ζημιές προ φόρων αυξήθηκαν στον όμιλο από 1.325.043 ευρώ το 2022 σε 1.581.447 ευρώ το 2023, ενώ στην εταιρεία παρουσίασαν βελτίωση από 1.637.513 ευρώ το 2022 σε 1.519.816 ευρώ το 2023. Η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει στην οικονομική έκθεση πως η Westnet το 2023 κατόρθωσε:
• Να εκτελέσει σημαντικά έργα στον τομέα του ΙΤ μαζί με στρατηγικούς συνεργάτες.
• Να λανσάρει με επιτυχία τις αντλίες θερμότητας AUX, αποκτώντας σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά.
• Να αναπτύξει σημαντικά το πελατολόγιό της στον κλιματισμό μέσα στο εξειδικευμένο δίκτυο.
• Να ξεκινήσει τη δραστηριότητά της στον τομέα των οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων.
• Να αναπτύξει νέες στρατηγικές συνεργασίες με key accounts στην κατηγορία των καταναλωτικών μπαταριών, σε χώρες της Ευρώπης.
• Να αναπτυχθεί στην κατηγορία του LED φωτισμού σε Ελλάδα, Κύπρο και Πολωνία.
• Να αναπτύξει σημαντικά τα private labels Kydos (κατηγορία TV) και Omnys (κατηγορία MDA).
• Να αναπτυχθεί στην κυπριακή αγορά σε όλες τις κατηγορίες.
• Να ενισχύσει το ανθρώπινο δυναμικό με έμπειρα στελέχη με υψηλή τεχνογνωσία.